Tommy-NSR Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Noen som så den episoden idag :p Motstanderen til MacGyver hadde saltpetersyre i et brannslokningsapperat og koblet dette til bensinslangen. Dette gidde en "boost". Akkurat som NOS. Noen som vet om dette fungerer i virkeligheten? At å blande saltpetersyre i bensinen vil gi en effektøking? Saltpetersyre = "H N O3" Siter Renault Megane 96' * VW Golf 2 86' * Ford Fiesta 1.1L (Morfar edition) * Honda NSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 kan jo hende de oversatte feil Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Husk nå at mannen bygger en atombombe av gaffa tape og en Hubba Bubba, så jeg ville ikke tatt det for gitt at det virket...:D Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy-NSR Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by Peltz Husk nå at mannen bygger en atombombe av gaffa tape og en Hubba Bubba, så jeg ville ikke tatt det for gitt at det virket...:D :D Siter Renault Megane 96' * VW Golf 2 86' * Ford Fiesta 1.1L (Morfar edition) * Honda NSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 flink til å sveise rådearmer er han og.. blir helt rett og meget bra når en sveiser med en mynt..;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Når jeg så denne topicen, tenkte jeg automatisk på MacGyver på forumet :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Dere ser for mye på film. Hollywood er en egen verden der alt funker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by Kjetilr flink til å sveise rådearmer er han og.. blir helt rett og meget bra når en sveiser med en mynt..;) brukte han en omformer mellom startkablene/mynten og bilbatteriet, eller sveisa han med 12 volt? :rolleyes: skal leie ham når jeg skal bygge meg hus ivertfall.. strikkepinne og et gummistrikk, så er villaen ferdig. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Øy Øy. Macgyver e sjefen. Faktisk så skal det meste han gjør gå ann i virkeligheten (noe overdrevet noen ganger da, men men ) Feks reppe bremse slanger med en kule penn osv.... Men å sveise med 12v og rette metall i mynt skal virke det ( men ikke så holdbart da) :) Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Så han lagde bazooka av eksosrør og dopapir en gang. Tettet igjen ene enden, helte oppi litt bensin og hadde en lunteløsning. Det funker faktisk! ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Så han lagde bazooka av eksosrør og dopapir en gang.Tettet igjen ene enden, helte oppi litt bensin og hadde en lunteløsning. Det funker faktisk! Du skremmer meg.. Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 MacGyver triks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 hva med den gangen han laget håndgranater av kongler? :D rip. max-gyvert Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by Kjetilr flink til å sveise rådearmer er han og.. blir helt rett og meget bra når en sveiser med en mynt..;) Det artige var jo at den pumpa eller hva det var bare gikk dårlig før han fiksa råden. Den hadde ikke stoppa, gikk bare litt surt. På en gammal briggs&stratton eller noe sånt er det ikke umulig at det er mulig å få det til å gå med sånt hobbymekk, men å sveise med en mynt og 12volt har jeg ikke helt trua på.. Mulig det hadde blitt litt dårlig. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg