liIIebror Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 da skal jeg kvitte meg med littegrann da.. har H&R fjærer til golf/jetta 2 senker 40/40mm. ubrukt. med tuv papirer.. men de er litt fillete har også cd spiller til bil. merke pioneer cd spiller til å ha hjemme. pioneer. den er lite brukt og har ikke engang tatt av plasten på displayet fjernstyring av bilenkit :P detta kan man starte bilen med en knapp på kontrollen.. kan også kople til sentralåsen til den. funker på diesel og bensin. og er ny i eske.. bruksannvisning følger med(engelsk). må kunne litt bil elektro for å klare å kople denna tror jeg. motor til golf/jetta 2 med girkasse ledningsnett og travers forann.. servo pumpa er gåen og motoren tikker litt.(er en ventiløfter som må byttes).. alltså komplett da.. bare bolt on.. er en 90 mod monojetronic. radiator og alt kan følge med. kanskje varmeregister også. KOM MED BUD FOLKENS og se bildene da. Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Byr tusen for fjærene Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 se pm Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 fjærer går for 1300,- cd spillern til bil går for 400,- cd spillern hjemme går for 500,- starterkitet går for 600.- motor med kasse ledningsnett og forstilling går for 3000.- så bare løp å kjøp folkens :) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 spillern til bilen er solgt.. men noen må jo ha bruk for det andre her da?? hallo folkens det er sommer og dere må senke bila deres ;) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Koster 739Kr for Senkefjærer 40/40 på Krogslunds og 999Kr på Autospar og disse har også Tüv papirer og garanti og er helt nye fra forhandler... Så synes 1300kr var drøyt :rolleyes: Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by ThaBoZZ Koster 739Kr for Senkefjærer 40/40 på Krogslunds og 999Kr på Autospar og disse har også Tüv papirer og garanti og er helt nye fra forhandler... Så synes 1300kr var drøyt :rolleyes: autospar har også senkefjærer med demper til 3000 kr som også har Tûv.. prøvde dissa. og dte var mykt som faen.. H&R er ike mykt.. det er stivt og koster også en del mer. i tyskland så kan man få fjærer for 200 kr.. men da får man hva man betaler for. og fjærene her er også helt nye.. ikke prøve montert engang Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Hva koster disse du har nye? Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juni 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 de kosta 1600 kr + frakt.. noen som trenger deler her da?? har mye rart pm meg hvs det er noe du trenger.. har vel nesten alt til golf/jetta 4 dørs nå Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Har du fortsatt motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 jepp det har jeg.. og den går for en veldig billig peng.. så kom med bud.. den skal vekk Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 500kr? Uten travers og girkasse, kun motor med ledningsnett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 solgt.. men jeg veit ikke åssen jeg plukker ut ledningsnette.. Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Type på spilleren??? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by CorraDon Type på spilleren??? Den ble solgt for en stund siden da... heh :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg