Gå til innhold

Hvite 18"

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hva med et bilde fra siden, hvor man ser felgene ordentlig?

 

Jeg kan tenke meg at de mange-eikede orginale Mondeo felgene i 18" hadde blitt pent i hvitt på denne bilen din..

 

PS: Hva med litt mørkere eller tykkere netting bak? Så man slipper å se igjennom den liksom. Finnes der andre baklykter også? Dessuten trur jeg det hadde blitt pent om du hadde lakkert det sorte området rundt skiltet bake :) Og andre speil, hvertfall lakker de orginale :)

 

Litt tips :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Hva med et bilde fra siden, hvor man ser felgene ordentlig?

 

Jeg kan tenke meg at de mange-eikede orginale Mondeo felgene i 18" hadde blitt pent i hvitt på denne bilen din..

 

PS: Hva med litt mørkere eller tykkere netting bak? Så man slipper å se igjennom den liksom. Finnes der andre baklykter også? Dessuten trur jeg det hadde blitt pent om du hadde lakkert det sorte området rundt skiltet bake :) Og andre speil, hvertfall lakker de orginale :)

 

Litt tips :)

 

har tatt no bilder av hele bilen fra siden, men har ikke lagt de inn på maskina enda..!

men har dette:

100_0013.jpeg

 

De originale mondeofelgene i 18" er levert på siste mondeo-utgaven, og har annen boltsirkel.. de som sitter på ST200 derimot er multispoke og er i 17".. aka TSW imola.. hadde kanskje vært noe det og!

Det er samme netting foran og bak! er bare kameravinkelen som er veldig uheldig der..

Det finnes ikke noe 'aftermarket' baklykter til mk1 mondeo sedan desverre! Har tenkt til å la det sorte området forbli sort, sammen med mørkt tonede baklykter!

nye speil er i planene, pluss lakkering av dørhåndtak, og div..

har tatt av stripa i frontruta forresten!

takk for svar! :)

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What`s up med lakkerte lodd utenpå felgene da?? Det vakke så pent..

Men ellers så det da greit ut! artig at noen skiller seg litt ut..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

What`s up med lakkerte lodd utenpå felgene da?? Det vakke så pent..

Men ellers så det da greit ut! artig at noen skiller seg litt ut..

De "loddene" er der fra fabrikken!

Men at ventilen er lakkert er en bom..! :rolleyes:

takk for tilbakemeldinga :)

 

 

Originally posted by Karlsen__87

syns det ble bra...

 

en av de fineste mondeoene jeg noengang har sett :)

 

takk takk :cool:

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Supraguy

 

Ja syns det ble bra jeg og. Felgene var råe og kledde

bilen ganske bra.. Unskyld meg, men trommelbrenser er stygt.. Men det er den fineste mondeo'n jeg har sett i Norge:)

 

Planen er å skifte ut bremser foran og bak med skiver etc fra en V6 utgave, da blir det litt penere.. :)

 

Originally posted by bmw-bergen

Fet bil du har her!

 

Men du har ikke lyst å sette på en vinge bak? Da snakker jeg seff ikke om en svææær alu-overkill-vinge, men en mindre og elegant vinge? Synes bilen virker litt ufullstendig bakfra uten vingen...

Har ikke helt bestemt meg, enten la den være clean, en *TCC typ vinge, renault laguna vinge, eller en diskre mondeo-vinge..

 

Originally posted by rally

Jævlig fint.

 

Hvordan lakkere de felger hvite? Som å lakkere bil?

 

Hvor mye koster det å lakkere 4 stk.?

 

Det beste er å få de pulverlakkert!

Mine er det brukt vanlig lakk på, som er beregnet for felger..

Fikk jobben gjort i utlandet.... kom på 2000,- med frakt, retting og lakking.. :)

 

 

takk til alle som har lagt igjen kommentarer!

hyggelig å høre at den faller i smak :)

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes hvite felger passa bra jeg! hva med smådetaljer i hvitt som matcher felgene? f.eks stripene på fram- og bakruta? (vet ikke hvordan det blir jeg men... sikkert noen som vil photshoppe litt :))

 

fet bil!

 

+ kanskje hvitt(hvitere) gitter frem og bak som matcher også?

 

icon14.gif

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår