Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet


Rage

Anbefalte innlegg

Jeg fikk også beskjed fra Rage om å kommentere her....

;)

Ble tøft med karbon, få på Motorsport plaketten der også nå da? =)

 

Hakke sagt et ord til deg jeg, Thomas...

 

OG NEI! Ikke noe motorsport merker!

 

Bare du som skal ha det!

 

¤PRflsfjepfoskf

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg...øhh...fikk også beskjed..ehh..om å si noe fint om bilen din Rage...har alltid noe på gang med BMW'n du øøøhh ja...keep up tha good work bitch! :)

 

Nå kan jeg vel få penga mine? :deng

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg...øhh...fikk også beskjed..ehh..om å si noe fint om bilen din Rage...har alltid noe på gang med BMW'n du øøøhh ja...keep up tha good work bitch! :)

 

Nå kan jeg vel få penga mine? :deng

 

 

Nå får dere slutte ut! Har da ikke bedt noen om å kommentere.

 

Kommer litt updæææijts imorra, har skrudd litt idag og. (Bombe.)

 

Penger ? Full du.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damn.. bilen din har blitt fin ja, men som ble sagt på side 20 eller noe sånt, driter du penger?... du har jo ikke gjort annet enn å kjøpe.. :D

skal snart til inkjøp av en bmw selv, kjekt å se hva andre gjør før man begynner selv :D

bilder, bilder gimme bilder :D

Lyst på en 318/320i coupe jeg. 92-94, jess, da kjører vi for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damn.. bilen din har blitt fin ja, men som ble sagt på side 20 eller noe sånt, driter du penger?... du har jo ikke gjort annet enn å kjøpe.. :D

skal snart til inkjøp av en bmw selv, kjekt å se hva andre gjør før man begynner selv :D

bilder, bilder gimme bilder :D

 

 

Jeg kan si det sånn, at det eneste jeg har kjøpt til fullpris, er noen bolter hos bmw. Og tilogmed de fikk jeg 15% avslag på (BMWCCN), så nei. Jeg har ikke brukt spesielt store summer på bilen. Dyreste jeg har kjøpt inn, var nok interiøret og det må man nesten regne med på noe sånt ;)

 

Nå virker jeg vel som en gnier, men jeg er lærling, og flesteparten vet åssen det er...

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si det sånn, at det eneste jeg har kjøpt til fullpris, er noen bolter hos bmw. Og tilogmed de fikk jeg 15% avslag på (BMWCCN), så nei. Jeg har ikke brukt spesielt store summer på bilen. Dyreste jeg har kjøpt inn, var nok interiøret og det må man nesten regne med på noe sånt ;)

 

Nå virker jeg vel som en gnier, men jeg er lærling, og flesteparten vet åssen det er...

Tja, de fleste, utenom de som faktisk driter penger, ville gjort det samme såfremt man har muligheten til det. Er alltid en fordel å kjenne noen som driver med noe, eller noen som kjenner noen. Er ikke vits med "kontakter" hvis man ikke skal bruke dem til noe :) Pluss, du hadde jo ikke fått gjort så mye bra om du skulle betalt fullpris for alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, de fleste, utenom de som faktisk driter penger, ville gjort det samme såfremt man har muligheten til det. Er alltid en fordel å kjenne noen som driver med noe, eller noen som kjenner noen. Er ikke vits med "kontakter" hvis man ikke skal bruke dem til noe :) Pluss, du hadde jo ikke fått gjort så mye bra om du skulle betalt fullpris for alt ;)

 

 

Helt korrekt :)

Kjøper igjennom de jeg kjenner, og det jeg får taki i utlandet til slikk og ingenting. Osv.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har byttet reimen som drar rundt dynamo og div.

Var det mye stress å få byttet den eller gikk det greit?Husker du hva du trengte av verktøy?

 

Hei.. Du trenger kun en fastnøkkel eller en skralle for å få av det øverste løpehjulet, som er ved siden av dynamo. Dette på 6 syl såklart. Så er det av med gamle reima, tre på nye, så er det greit å få en kompis som kan tre inn bolten igjen (laang sak) mens du dytter strammehjulet ned mot reima, slik at alt går på plass. Det kan virke håpløst, men det går akkurat :)

 

Pass på så du får riktig reim, er 2 stk, og den ene er litt for kort og kan skape stygge lyder som holdt på å drive meg fra vettet. Jeg skal skifte min igjen nå.

 

Lykke til :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

And we have a update!

Som nevnt tidligere, kjøpte jeg X-Brace, bare for å teste. Hadde ikke noe særlig store forhåpninger til å merke noen spesiell forskjell, men det viste seg at jeg tok veldig, veldig feil.

 

Forskjellen var helt rå! Enda mer presis styring, vibrasjoner m.m. er borte. Lå i 160 uten å merke en vibrasjon i rattet, så forskjellen er STOR.

 

Ikke så rart, med tanke på at det er 5 nye stag som støtter og stiver opp under der :D

 

Brace.jpg

Brace2.jpg

Brace3.jpg

 

 

Løp og kjøp! :D

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut med den nye delen...

 

Var det bare bolt on eller måtte ting "tilpasses"?Og hva ga du for den?

 

Bolt on. Dette kommer org. på cab, så fester og alt er under der. Eneste jeg gjorde var å presse inn gjenger i bærebrua, så skrudde jeg det fast.. Gav 500 for det, brukt :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår