Cerwin-Vega! Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 er det noen av dere som har et rele tilovers NR.65.til en gti 8v 85mod... mitt har tatt kveld desverre. så hvis d er noen av dere som har et dere kan tenke dere å bli kvitt. slå på tråden 93881107. det haster.. på forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 noen som veit om d er noen forskjell på bensinpumpereleet til 8v kontra 16v? leter enda etter noe å plugge i boksen min... kom med flere tilbud på sms... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 http://www.mekonomen.no nesten gratis :) og du får garantert riktig del iom at du taster inn regnr.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 etter motorbytte på bilen min fra 8v til 16v. byttet også bensinpumpe rele etterhvert,utrolig men sant så ble turtallsperra annerledes og bensinpumpa gikk når jeg satt kun på tenningen ca.2sek... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by Silver etter motorbytte på bilen min fra 8v til 16v. byttet også bensinpumpe rele etterhvert,utrolig men sant så ble turtallsperra annerledes og bensinpumpa gikk når jeg satt kun på tenningen ca.2sek... Samme på min. Da jeg byttet fra 8V til 16V... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 mekonomen får desverre ikke tak i lengre fikk jeg til svar med dem... så resultatet er vel at d ikke blir bilkjøring på ei lita stund... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 prøvd å banke på releèt? på siden av Releèt skal det være et skjema. sammenlign det skjemaet med skjemaet på de andre releene. de er nesten like alle sammen, bare det at de har en forskjellig resistor(motstand).. (hvis jeg husker rett). hvis du har et multimeter for hånden og kan bruke en loddebolt lodder du ut resistoren og måler den. er denne ok kan du lodde den over på et annet releè med samme oppbygging. har aldri prøvd dette i praksis , men dette vil jeg gjort. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 har rele til 8v liggendes i hanskerommet jeg,fullt brukbart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 du har vel ikke lyst til å bli kvitt d med d samme da? husk ting du ikke bruker ta jo bare unødvendig plass:D send meg ei mld så kan jeg ringe deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foggyc Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 postboksen din er full,,,, venter på privat mld fra deg.. prøver å sende til deg, men får ikke sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg