SHN-Motorsport Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Breisladdern deilig bil det der altså!!! Ta mye bilder når du har gjort noe med den da! sånn at vi andre her kan følge med litt.. jepps! skal turbokonvertere b20n og montere vanninnsprut og bedre tenningssytem og kanskje en litn intercooler frammi der! GASSERTURBO :D gleder meg til den soundn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 eu kontroll nå snart! håpe e får den gjønnom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 ikke sett deg for høye mål nå.. Vanninsprut og turbo på en b20 kan fort bli vanskligere enn du hadde regnet med.. B20`n er ikke noe Crossflow motor, altså du har eksos og innsug på samme side, det gjør det litt trøbblete med turbo.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Breisladdern ikke sett deg for høye mål nå.. Vanninsprut og turbo på en b20 kan fort bli vanskligere enn du hadde regnet med.. B20`n er ikke noe Crossflow motor, altså du har eksos og innsug på samme side, det gjør det litt trøbblete med turbo.. har kjøpt meg girbokstunnell til 240 nå så blir nok 230ft ;) men ikke før etter vintern før e ska bruk den då! må spare spenn og jobb som f... ;) utskjæring av gammel girbokstunnel og innsveising av ny blir gjort på karrosseriverksted så godkjenning e sekra! Btw turbo på b20 går flott men turbosats fra lysakerbil blir DYRT!! 18600 flis såeh!!! satse heller anner veien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Skrive på bokmål så alle forstår? ;) Og FOR en post-whoring.. Lykke til videre med prosjekt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Andeeh Skrive på bokmål så alle forstår? ;) Og FOR en post-whoring.. Lykke til videre med prosjekt.. post whoring?!? seriøst gidd mas om dæ! takk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 syntes du forandrer planer konstant jeg haien :;P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Mambo syntes du forandrer planer konstant jeg haien :;P joa! er så mye som snurrer oppi fode mitt vettu! menmen! ble dyrt å bygge b20 turbo såh blir nok noe anna! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Pen bil! WD-40 roX! YEAH! :D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg