Vil ha skyline Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Ble nettop ferdig med min nye silvia s15 eneste som har blitt tatt fra andre bilder er ic'en (uten lystgass kitet, det er brusha) og felgene. Var ganske fornøyd siden dette er en av de første gangene jeg har brukt brush. Prøvde meg på noen lykter som skulle likne på Zein sine, håper ikke han blir sur for det.. Han får jo til mye bedre refleksjoner og sånn, men øvelse gjør mester.. Fikset: Lyktene Fanger foran Sideskjørt Nye felger Fjernet emblem Laget en liten cup vinge Vinge Setter pris på tilbakemeldinger. Mvh Fredrik Orginal: Mod med angel eyes: Mod med nye spesielle lykter: Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[V_A_T_O] Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 jaja man den va fete den da siden eg har ein 200sx sjøl å e ein 200sx intusiast så va den jevlig fete hehe you go boy;);););) Siter Nissan 200sx er litt for undervurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[V_A_T_O] Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 hehe det såg eg ikkje før nå men det ser ut så du holle på med go cart jaja då kjenne du sikkert te einar lie hehe. Siter Nissan 200sx er litt for undervurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 den siste der ser ut som et misslykket forsøk på zein sine lykter.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by jallis den siste der ser ut som et misslykket forsøk på zein sine lykter.... Hadde du lest hva jeg skrev så hadde du sett at jeg prøver meg på å lage noen liknende som Zein men dette var første forsøk.. Å lage like som Zein er jo så og si umulig. Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 fet bil det der, om det er første brushen så er det impressive. de lyktene kan bli sjukt fete med litt jobb, får ett utrolig hissig utseende med de lyktene.. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 *fjernet* Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Nå er jeg ferdig med den nyeste choppen. Det er en silvia med enda høyre oppløsning. Alle modsene er brushet utenom felgene og ic'en. Tilbakemedlinger hadde vært hyggelig. Har tatt mange timer men er fornøyd med resultatet. Ny bakgrunn kommer, tror jeg:P Mods: Breddet Nye felger Ic Brushet ny fanger og sideskjørt. Sideskjørtet fra scratch Brushet wing mirror fra scratch Led lykter foran Ny farge Brushet vinge Original: Chop: Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjefstad Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Tøff den! Men hadde sett enda bedre ut viss du hadde fått bakhjulet heilt ut i hjulbuen. Bredere liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg