Gå til innhold

Går'e bra med en senka III'er?

Ranger emnet


Oleee

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mr. Ellingsen

Har ikveld farta rundt i en III'er med 100mm senkings (justerbart) og 205/45-16"... Svingradius var nesten lik 0 når det satt på folk, for da subba det i skjermene foran. Er jo ikke valsa buer på den, så det kommer nok innen kort tid! Gikk ellers greit å kjøre så lenge jeg satt alene! :p:D Bilen ser u værtfall SINNSYKT RÅ ut med så mye senking!! :D:D:D

 

Kommer denne bilen på StreetMeet idag? :D

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min definisjon av mongo er at det er mere klaring framme i hjulbuene enn det er bak... den ser siræva ut!..... bier skal heller stupe litt

 

Jeg har senkefjærer fra ljung....(noe svensk) og sachs oljedempere (nye og orginalhøyde) bilen er stiv nok.

Autospar sitt fungerer nok like bra, men det var bare det at jeg ble fraråda gassdempere pga. at det var for liten bil.

 

Angrer på at jeg ikke senka den 60mm foran, men når jeg får montert senkeskålene så blir det vel rundt 50-55mm og det får holde.

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.... Jeg var sjafør for han dit.... Han duppa av inni bilen, så så du han, så du sikkert bilen! :D:D Sannsynligvis den laveste golfen jeg kunne se på treffet....

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Ellingsen

Jepp.... Jeg var sjafør for han dit.... Han duppa av inni bilen, så så du han, så du sikkert bilen! :D:D Sannsynligvis den laveste golfen jeg kunne se på treffet....

 

Var det den lille/svarte? Med BN skilter? Sleng ut et bilder da...:) Hehe..

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har sånn vinrød farge, men en svart leppe foran og bak. Var med BN skilter ja! Har ikke noe andre bilder enn de jeg har tatt med mobilen, og de blir fryktelig småe når jeg får de på PC'n, men skal skaffe!

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det var gratis med MMS idag, så sendte jeg bildene over til PC'n, men det blir fryktelig små bilder da! Har ikke bluetooth adapter til pc'n enda! Men ser jo sånn halvveis hva det er bilde av!

Image001.jpg

Image002.jpg

Image_36.jpg

Image_366.jpg

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var laaaaaaaaaav ass! :) Så ikke denna igår gitt, angrer på det i ettertid nå! taxidriver på forumet har også det ganske så lavt han også, skal se om jeg finner noen bilder av bilen hans...:)

 

Takk for bilder forresten...:)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger som FAEN på veien også a gitt!! Siden den er såogsi like stiv som at det ikke skulle ha vært dempere på den i hele tatt! Ganske ubehagelig når det plutselig kommer en stor hump på motorveien, der det går fort, og ikke kan svinge unna! Men, det er jo hele "sjarmen" med SKAMSENKA bil!! Hehe! Den var forresten HØYNA 1-1,5 cm foran før vi dro!!

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, angrer på at jeg ikke fikk sett den..:rolleyes: Kommer den/dere igjen til StreetMeet 26. juni på Jessheim? :)

 

Hva slags motor sitter det i den? 1,8 / 90hk?

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Kan ikke love noe, men skal ta en prat med eier'n igjen når den tid kommer!

 

Er nok en 1.8 90 hester ja! Har jo effektanlegg og no' filter på den... Sier ikke at det er noen effektøkning, men det er bedre enn original lyd på den! :)

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hoi!

 

Nåh... Fikk du sett Golfen på Streetmeet'n på Jessheim da?!?! Jeg parkerte på den parkeringsplassen rett ved senteret, litt unna der "alle" var. Farta også rundtomkring i Jessheim litt seinere på kvelden... yodude

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår