slayer Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=471281 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Ny pris.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 hvilken motor, girkasse osv? hva er gjort med motor? er jo temmlig mye penger for en 240 men den ser strøken ut ja Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Det er en b230ft motor, er vel en standar gearkasse som står i(5 trinns), ikke gjort noe med motoren tror jeg, men dette kan jeg få sjekket.. Det er også Bilstein dempere på den, glemte å skrive dette i annonsen... Den ser ikke bare strøken ut, den er det og.. ;) Send meg ett bud på pm, vi kan sikkert alltids bli enige om noe. Prisen er vel ikke så ille? Har sette mange 82-83modeller til 40-50tusen.. Men gi meg ett bud på pm! :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Den må vel ha ny tomgangsventil..? Det er vel dèt det går på tenker jeg. Eller har du bytta det og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by Ghia4x4 Den må vel ha ny tomgangsventil..? Det er vel dèt det går på tenker jeg. Eller har du bytta det og? Har ikke byttet den, dyr sak eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Ganske pen. Siden to av dekkene er slitt regner jeg med det er sperreaksel på den? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Ganske pen. Siden to av dekkene er slitt regner jeg med det er sperreaksel på den? Jeg tror ikke det er det...har hatt de felgene på en annen volvo før, derfor de er litt slitt.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by slayer Har ikke byttet den, dyr sak eller? Til dels. Tipper mel. 800 og 2000. Enkelt å bytte. Liten sak som regulerer tomgangen. Det går an å rense den - men det anbefaler jeg deg ikke å gjøre. Bytt den, da vil den ikke svikte igjen ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 faaaen... får ikke bilen til å starte...Tar i mot bud, må hentes.. :( :( Jeg trenger penger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 tror jeg har alle delene så den kan bygges om til non-turbo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by slayer faaaen... får ikke bilen til å starte...Tar i mot bud, må hentes.. :( :( Jeg trenger penger.. Jippi!!! Var bare en ledning som hadde detti av... :o Nå går den bedre enn noen gang! :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by slayer Jippi!!! Var bare en ledning som hadde detti av... :o Nå går den bedre enn noen gang! :)) sendt deg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by Integrale sendt deg en PM Har svart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 sjekk innboksen din igjen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg