Gå til innhold

Fortell om DIN Kadett C

Ranger emnet


KadettC16v

Anbefalte innlegg

Her er en tråd som vi som har Kadett C kan legge ut info om sin Kadett.

 

Jeg har 3 stk,

 

En 78 mod som går som bruksbil, med en 1200s motor.

 

Så har jeg et prosjekt som står i garasjen som skal lakkeres nå i disse dager, en 76 mod som skal monteres en 2.0 16v (C20XE) motor med omega kasse. Alt er ferdig tilpasset så gleder meg til å sette den sammen igjen.

 

Og den siste er en 74 mod, men har ikke skilter på denne men skal fikse den opp slik at jeg får skilter på den til høsten, er jo veteran så koster ikke mye å ha denne på veien.

 

Bilder av bilene kan sees på Hjemmesiden min og en kompis sin

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble ikke fortell om MIN kadett c siden jeg ikke har de lengre, Men måtte mimre litt her nå, Er ute etter en caravan om dagen.....

 

Her er mine tidligere C

 

Med litt info :)

 

coupen.jpg

Coupe 77, 2.0S m/ 45mm doble webre, kam , porta topp , grenrør , 2,5" supersprint , 2.2i skiver , 1.6s tromler , 1.6s bakaksling med 75% sperre fra manta , senator 3.0 clutch og girkasse , 8x15 MO compomtoive 195-45 dekk , Senka 80mm med TUV + kappa litt foran , Gule bilstein dempere. +++

 

 

ss.JPG

Sedan 77 , Eid av eldre veteran samler entusiast , Stått i 13år HELT HELT strøken overalt. Angrer litt på salget av denne.

 

gc.JPG

 

Sedan 77 , Nylakkert , Senka 60mm med korte dempere ,Nye 8x13 ats med 175-50 , Kjøpt som prosjekt bil hadde ALT av deler , sperre , kortstyring , eksos , stoler , seler , felger m.m Men avbrøyt alt og solgte. Bilen er ferdig nå og til salgs igjen for 35'

 

city.jpg

 

City 77 , Kjøpt inn som vinterbil. Skrålakkert , Maks senka og hvite stål felger :D Fikk solgt denne også..

 

 

Takk for meg , :rolleyes: :D

 

Hvis noen av bildene ikke funker prøv og kopier linken i ett vindu, For bildene ligger ute og skal funke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jørgen-sp

 

 

er 16"felger....sveis akslingen?? hva mener du med det??

 

At du sveiser de 4 planethjulene som er inni diffen og da tåler akslingen masse krefter. Men å kjøre med det til dagen er jo en annen sak..

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kadett016.jpg

 

Her er vogna mi, driver og jobber litt med og finne ut hva motor jeg skal ha.. fikk og en moped i sida her, så en forskjermen skal byttes og så blir det vel ehl lakkering om ikke alt for lenge også + ny motor.. har akkurat kjøp 1,6 forstilling, har ikke fått tak i bakstilling enda, emn dukker vel opp snart det gså..

Sitter Manta 87 mod Interiør i den, helt greit med Recaro lissom :) Videre er det pioneer cd spiller og kicker 6,5" dørhøytalere.. bilen har gått 95000 ca siden ny, m/servicehefte også :D

Dette er en bil jeg aldri skal selge, 2 år til veteran nå, så er jo ikke no vits og selge i grunn, detta er faktisk min 8 ende Kadett C.. FIkk også tak i orginale GT/E peil til bilen nå:) så det skal bli bra:D

har hatt 4 orginale 1,6s biler også.. skulle vel aldri ha solgt de :( men man lærer av sine feil..

 

for flere bilder gå inn på hjemmesida mi http://www.kadettc.org

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjedde med min var at etter motor var kasta ut, ribba innvendig og egentlig ganske klar for en volvo b23 motor(som enda ikke var skaffa vel å merke) snødde bilen ned,var helt borte helt til en stor fres til en sjovel(gramatikkproblemer?) kom og fant den igjen på sitt brutale vis! Ikke no vakkert syn! :(

dette var et bilcross prosjekt!:)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke oppdatert bilde av min enda. men det kommer

Det er da en kadett c caravan 1,2s

Skal bygges om til noe sprekere.

Har det meste av delere, men mangler girkasse,clutch og fordelere flytte.

 

Når det er i hus kan arbeide begynne.

 

Bilen skal snart lakeres og, da blir den grom.

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår