Gå til innhold

Tilbakekalling fra VAG, noen som vet?

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

Jeg var innom vag for å høre om min bil kom under den aksjonen, men fikk beskjed om at det gjorde den ikke :mad: Fikk ikke no grunn for at den ikke skulle det, så jeg ringte et annet vag verksted, og der var det en annen tone. Bestilte selvfølgelig service på Audin der i samme slengen :cool:

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by fillern

Nå har jeg snakket med Møller Tønsberg, og fått bestilt time til min bil for sjekk av forstilling og eventuelt bytte på garantien.

Audi har oppjustert garantien på forstilling på A4 til å gjelde opp til 200.000 km. Så hvis det er noen andre som har problemer bør dere bestille time før det blir for fullt. Så dere slipper å vente så lenge.

 

 

 

Bare biler med FWD eller Quattro også???

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Er feilen det er snakk om slik at det etter hvert blir en knirkelyd i forstilling? Det er i hvert fall en kjent sak, men det har vi fått fikset gratis på A6-en.)

 

Men vi har også måttet bytte øvre styrestag eller noe i den duren foran, gummimansjetten/foringen var gått av i festet. Dette måtte vi betale for. Er det dette det er snakk om, og skulle vi egentilg fått dette gratis?

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ja bare ta kontakt, sia t du har en A4 å at du har hørt om tilbakekallingen angående feil på modellene. Da veit dem hva det gjelder.. kalles aksjon ett-eller-annet :D

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår