Hans Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Jeg og noen kompiser på skolen skulle til butikken for å kjøpe oss lit foring i friminuttet. Han som skulle kjøre hadde akkurat montert effektanlegg på Galanten sin. Vi svingte ut av skolen og spola litt oppover gata. Vi kom til en krapp sving med litt høy fart. Panikkbremsing på vått føre førte til av vi sklei inn i forhjulet på en buss. Bussen ble dyttet ut av veien og inn på fortauet. En gammel mann på bussen måtte på legevakta. Jeg satt i midten bak UTEN seler.. Dust meg. :rolleyes: Jeg husker at jeg ble kasta fram i bilen og knuste speilet i vinduet med hode. Jeg hadde englevakt som ikke traff frontruta. Han som satt ved siden av meg hadde heller ikke stroppa seg fast og han fikk "seleopphenget" til føreren i panna. 2 kutt som gikk inn til beinet. Jeg så skallen hans.. Grusomt. Føreren av bilen ble lettere skadet, og bilen er vrak. Jeg slapp unna med vondt i nakke, skulder og hode. KJØR FORSIKTIG!!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 og ikke minst, BRUK BILBELTE! Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Jeg er glad for at jeg syntes det er Ubehagelig og kjøre bil uten belte jeg. selv om jeg kjører eller sitter på ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 var d den hvite sierraen? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Originally posted by LilleGud Jeg er glad for at jeg syntes det er Ubehagelig og kjøre bil uten belte jeg. selv om jeg kjører eller sitter på ! Samme her, føler meg naken uten sikkerhetsbelte på ;) Har brukt belte helt fra jeg var liten så det har blitt en vane. Men det var bra at det ikke gikk værre med dere. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Det å ta på seg beltet når man setter seg i en bil er som å tørke seg i ræva etter man har dreti..... det bør være en selvfølge. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 ja huff.. bilbelte er viktig. jeg og føler meg ikke komfortabel i bil uten belte på, og godt er det.. men det var bra det gikk bra med alle da :) kjør forsiktig! Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 jeg har i alle år sitti på med belte, helt til jeg en dag glemte det, å nå har det blirr for vane å kjøre uten helt til andre setter seg inn å sier "få på deg belte" dama er super til å si fra når det gjelder belte.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Originally posted by LilleGud Jeg er glad for at jeg syntes det er Ubehagelig og kjøre bil uten belte jeg. selv om jeg kjører eller sitter på ! Jeg er også glad for at jeg føler meg naken uten å ha tatt på meg beltet! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Ja fy faen. Noen av kammeratene mine syntes det er 'tøft' å ikke ha på sikkerhetsbelte ... "drit i det. vi kræsjer jo ikke uansett!". Joda. Så kommer det en som ikke har kontroll på bilen og kræsjer inn i oss ... det tenker ikke de på ... tror at de er så flike til å kjøre at ikke noe kommer til å skje, men så kommer det en annen bil .. og ja ... BRUK SETEBELTE!! Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Originally posted by pIMp var d den hvite sierraen? Nei, det var en Galant. Jeg har ALLTID brukt bilbelte, men selvfølgelig tenkte jeg i dag at det er jo bare 500 meter til butikken. Det var også full bil, så det var stress å finne fram selene tenkte jeg. Det skal IKKE gjenta seg...:( Utrolig fort gjort å kollidere. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Står litt om det her: http://www.tonsbergs-blad.no/ Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Jeg er dritings. Og jeg vet at jeg altid kjører med bilbelte. Selv akurat for to mintter sidn. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 Originally posted by Air 63 Står litt om det her: http://www.tonsbergs-blad.no/ DOOHH!! Ja det er fort gjort, når man skal være litt extra qul..... Håper d går bra med dere da. Fant artikkelen i T.B. her.... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 Originally posted by Air 63 Jeg husker at jeg ble kasta fram i bilen og knuste speilet i vinduet med hode. Jeg hadde englevakt som ikke traff frontruta. Han som satt ved siden av meg hadde heller ikke stroppa seg fast og han fikk "seleopphenget" til føreren i panna. 2 kutt som gikk inn til beinet. Jeg så skallen hans.. Grusomt. Føreren av bilen ble lettere skadet, og bilen er vrak. Jeg slapp unna med vondt i nakke, skulder og hode. KJØR FORSIKTIG!!! Jeg håper dere var en tur hos legen alle som hadde vondt etterpå. Det er veldig viktig, spesiellt for deg, du bør få tatt røntgen av nakke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg