Ratata Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by Pacmania nå synes jeg ozzzt må kjøre noen runder så bredt på tørt også ;) :dude: :dude: :dude: :dude: :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by Pacmania nå synes jeg ozzzt må kjøre noen runder så bredt på tørt også ;) er vel bare viljen det står på så hehe (og drivverksslitasje og dekkutgifter) men mulighetene er der ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 bump? :rolleyes: Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Om flere har noen bilder eller videoer de trenger få lagt ut, send meg en mail på alpha@darklight.no. Har massevis med både plass og båndbredde på verdensrommet.com.. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Her er litt jeg filmet fra jeg sto på post;) http://www.tyldum.com/~torstein/Sommertreff%20video%20final2.mpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 bra film Morten! Tut og kjør.. Du klarte å bruke massiv effektbruk og alikevel få bra noe innhold i vidoen rett og slett meget bra :D "vente på flere filmer nå" hehe Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by Nismo Her er litt jeg filmet fra jeg sto på post;) http://www.tyldum.com/~torstein/Sommertreff%20video%20final2.mpg dette er kanskje den beste videoen jeg har sett fra acr, viste liksom litt mere kjøring og ikke bare den samme svingen som alle fikk se... Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 fet film !! så ut som den mr2`en satt som f.... på banen Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Jeg har også endelig fått 'ferdig' en film nå: http://www.raboc.com/redirect.php?file=raboc_-_sommertreff_ACR_juni_2004_DivX.avi (76 MB) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimzy Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by raboc Jeg har også endelig fått 'ferdig' en film nå: http://www.raboc.com/redirect.php?file=raboc_-_sommertreff_ACR_juni_2004_DivX.avi (76 MB) *urk* den virker ikke - laster opp ny versjon nå! Funker nå iallefall.. går bare litt treigt :) Bra film.. litt snoidig musikk valg - virker som du har prøvd å få en rørende stemning med første sangen, men bra :) Siter '89 200 10vT Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by grimzy Funker nå iallefall.. går bare litt treigt :) Bra film.. litt snoidig musikk valg - virker som du har prøvd å få en rørende stemning med første sangen, men bra :) Seigmen er da alltid bra? (men ja; jeg tok det jeg hadde, orket ikke å bruke så mye energi på det, dessverre) Også hadde all lyden på lørdagen regnet bort, så jeg trengte noe bråkemusikk.. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 oj! var 996 turboen der!??! hvorfor kjørte ikke han noe mere ? syns det var en bra film jeg :) i og med at sierraen var filmet så mye gir det meg ett ørlite håp om at jeg selv kan havne på film til neste år/treff ;) "min store drøm" :D ;) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by raboc Jeg har også endelig fått 'ferdig' en film nå: http://www.raboc.com/redirect.php?file=raboc_-_sommertreff_ACR_juni_2004_DivX.avi (76 MB) hmm hva skal man si Rolig, behagelig, oversiktelig og kontrollert... (kjedelig..?) Var jo profft og sånnt og fikk vist mange biler.. men føler muligens det dabbet litt av ;) Men absolutt bra man lager forskjellige filmer! Tut og kjør :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by Pudding men føler muligens det dabbet litt av ;) Ja. Måtte bli ferdig.. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Fikk i allefall fram hvor stor og fin banen er. Bare håpe på bedre vær neste gang så det blir litt hyggeligere å stå ute å filme da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg