SHN-Motorsport Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by Gran Regner gjør det også, bilen står i en garasje, men tror dere ikke den var lekk? Rett over takluka som var litt åpen.. FAEN MEG FLAKS! Så nå er det vått i bilen, heldigvis bare gulvmatta, utroligt nok, får ikke tørket dette opp heller, så hvis dette ikke ruster er jeg fornøyd, matten må byttes uansett. :rolleyes: hørt om avfukter :p di jør jobben heeelt fint ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slantmaxx Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 nei så tøft prosjekT , har nå sittet og lest igjennom alle sider og svar og det ble bare mer spennende , og utroli gøy at du fikk JA fra biltilsynet!:D TØFT! Siter ford granada 2.3 automat - 83 ...kunne tenkt meg en Sub med 6.5TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Usa front, 5xspeed klistremerke i bakruta, og laksetrapp! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 The sound of pure v8 is like sweet music yodude Digg Granat :D Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by prizma Usa front, 5xspeed klistremerke i bakruta, og laksetrapp! Nei, Nei, Laksetrapp? Tror IKKE det nei :P Bilen skal se tilnærmet orginal ut. cosworth_powah Oh yeah ;) Sender toppene for siste fin justering i morgen, har de vel tilbake om 14 dager eller noe sånt, da blir det morro! :D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Kjøp denne istedenfor: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=29755&item=4523185526&rd=1 Ford Sierra XR8.Kun 250 bygd. http://www.hut.fi/~kimmo/xr8.html Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Viking067 Kjøp denne istedenfor: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=29755&item=4523185526&rd=1 Ford Sierra XR8.Kun 250 bygd. http://www.hut.fi/~kimmo/xr8.html Hadde vært morro, men jeg holder meg til granada`n min jeg :) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slantmaxx Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 noe jg ikke skjønte(kansje dt ikke sto no om det) , men det var lednings nett , gir kasse og resten a drivverket?? er det orginalt? og hva har dt totlat kostet cirka og fullføre dette prosjekete..elelr hva komemr dt sirka til og komme på (veit du ikke er ferdi enda). Siter ford granada 2.3 automat - 83 ...kunne tenkt meg en Sub med 6.5TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by grændis noe jg ikke skjønte(kansje dt ikke sto no om det) , men det var lednings nett , gir kasse og resten a drivverket?? er det orginalt? og hva har dt totlat kostet cirka og fullføre dette prosjekete..elelr hva komemr dt sirka til og komme på (veit du ikke er ferdi enda). Tidligere eiere hadde rotet og klippet i lednings nettet, og lagt til mye rart med pirat koblinger.. Det er ordnet. Motor og girkasse er fra en 68 Mustang. 302 motor og C4 girkasse (tidligere granada`er ble levert med denne). Drivverket, mellomaksling lager jeg vel selv, diff brems eller spærre kommer, polyflex foringer ganske snart, nye dempere og fjører, da det er litt mer vekt i 8`eren, syns også de som står på er noe lav. Pris? Vel, ca 30000 i motor, drivverk, rust sveising, eksos, og andre småting. Mangler da bare lakk, det blir vel omtrent 10000 ekstra. Men det dukker bestandigt opp noe som man ikke har tenkt på.. :rolleyes: Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Først ble jeg sjuk, så ble han som hjelper meg og skru sjuk, og nå er jeg sjuk igjen.. Typisk? Toppene kom her om dagen, de er så godt som klare. Bunnpanna er i posten.. Motorfestene har vi nå funnet ut av, og de skal vi begynne og lage når jeg er frisk nok. Mellomaksling tar vi fra en gammel mustang, og korter inn. Må heller ikke modifisere karrosseriet for og få motor og girkasse nedi. Finner til stadighet plasser det såvidt har begynt og ruste.. :( Må også få tak i 2.8 fjører (blir FOR lav med senkefjørene), Noen som har liggende? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 uansett tøfft og sette i motor som er 14år eldre enn bilen da :D er det forresten delt, eller stiv bakaksel på Granada? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 uansett tøfft og sette i motor som er 14år eldre enn bilen da :D er det forresten delt, eller stiv bakaksel på Granada? Orginalt er det delt. Bakakselen fra mustangen er stiv. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Fryktelig stilig prosjekt dette her. Skal bli gøy å se hvordan det går videre... Ta deg god tid og gjør hver minste detalj 110%. Det er ofte trist når byggingen er ferdig. Tro meg... Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burning Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Bra prosjekt. thumpsup Kommet noe videre? Siter 94 Audi S4 Avant 4.2 V8 - Solgt! 79 Chevrolet Caprice Classic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Bra prosjekt. thumpsup Kommet noe videre? Pusser rust som en helt nå. Skjermer og under/i bagasjerommet er snart helt rustfritt. Har tatt ut takluka og pusset ned den. Frontruta spakk da vi skulle ta den ut, var en liten sprekk i den som ble noe lengre. Virker ikke som vi gjør så mye, men det er en del som må pusses.. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg