Gå til innhold

Bilder av deres Peugeot`er

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
korsen ej legg inn bilde da?

 

http://www.photobucket.com

 

Kjøre pegeot 106xr, å e ikkje stolt av de, men ej blir faktisk bere mer å mer glad i bilen..

 

Vet ikke hvordan 106 jeg har, men uansett, jeg også blir mer og mer glad i bilen min. Hadde det vært større motor i min bil så hadde jeg kommet til å lagt ut enda mer på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte dette første innlegget mitt her inne kunne være en grei måte å si hei til alle sammen på ! Fikk min første Peugeot for ca. 1,5 mnd. siden, og er VELDIG fornøyd så langt med min 95-mod. 306 cab. 2.0, 125 HK.

5.JPG

 

3.JPG

 

4.JPG

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte dette første innlegget mitt her inne kunne være en grei måte å si hei til alle sammen på ! Fikk min første Peugeot for ca. 1,5 mnd. siden, og er VELDIG fornøyd så langt med min 95-mod. 306 cab. 2.0, 125 HK.

5.JPG

 

3.JPG

 

4.JPG

 

 

Tøff bil! :)

 

Er vel greit å ha cab og nå når sola skinner.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil! :)

 

Er vel greit å ha cab og nå når sola skinner.. :)

 

Takk ! Skal ikke nekte for at det er rimelig deilig å kunne få litt godt med luft, men det er jo KLARE ulemper også da.... men sånn er det med de aller fleste biler.

 

Bare jeg (mekanikeren) kan få fikset et par "småting" som kupeviften og nye vaiere til håndbrekket slik at bakbremsen får sluppet skikkelig, i tillegg til en jordingsfeil, så begynner bilen å bli bra.

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår