Gå til innhold

Bilder av deres Peugeot`er

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel alt. Har sett på mange av de andre "bilmerkene" at de har laget, bilder av deres biler. Og fant ingen ting her på Peugeot forumet.

 

Hadde vært morro å sett åssen Peugeot'ene deres er! Eller andre Peugeot bilder.

 

Så værsågod :)

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan jo legge inn noen bilder av kosebilen min da :D

Er en 87-mod 205 CTi med 1.9 GTi motor.

Ca 130hk, går som ei kule!;)

Bilen er ikke i så dårlig stand som kanskje bildene antyder..

Er bare litt småpuss + felger så blir den finfin..

Vurderer faktisk å selge den, så hvis noen er interessert i en liten rakett av en cab så gi meg beskjed!:D

DSC00235.jpg

DSC00236.jpg

DSCN1026.jpg

Mercedes C200 Espirit 95-mod

(x) Mercedes 190E 2.6 87-mod

(x) Mercedes 190E 2.0 87-mod

(x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod

(x) Mercedes 230CE 89-mod

(x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod

(x) Mercedes 190E 84-mod

(x) Peugeot 205 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker...

 

Da jeg så 206'en kom som GT rundt tidlig 2000, så var det noe den gang som sa, at en sånn skal jeg ha en dag... Liker ikke for mye stæsj og tjafs (selv om det KAN bli bra på 206'en, noe ala Ecosse sine 100% gjennomførte noen). Liker det heller reint og cleant, med et greit senkesett... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 206`n din Aazzy er sinnsyk sprek! Kan det stemme at jeg så den på Gatebil på rudskogen ifjor? Mins jeg husker den derifra..

Veldig spreke felger, passer skikkelig til bilen!

 

Nice.. :) ;)

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Bilen min. En Peugeot 106 1995 modell. 1.1

 

Ikke så mye å skryte av, men skal kjøpe meg en Ford Mondeo når jeg er ferdig uttdannet. Denne bilen hadde gått lite og var i en prisklasse som passet meg, derfor kjøpte jeg den.

 

Planer for bilen er å sette i høytalere i hattehylla nå i Januar, og så får jeg se om jeg kjøper noen alu felger til bilen når det nærmer seg sommeren. Får se hva pengene strekker til med.

 

58729284.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HOFSOE

Bilen min. En Peugeot 106 1995 modell. 1.1

 

Ikke så mye å skryte av, men skal kjøpe meg en Ford Mondeo når jeg er ferdig uttdannet. Denne bilen hadde gått lite og var i en prisklasse som passet meg, derfor kjøpte jeg den.

 

Planer for bilen er å sette i høytalere i hattehylla nå i Januar, og så får jeg se om jeg kjøper noen alu felger til bilen når det nærmer seg sommeren. Får se hva pengene strekker til med.

Husk at det er 3 bolt på felgene dine da, ikke akkurat det største utvalget hvis du skal invistere i nye ;) Og Ford Mondeo...? :rolleyes: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg kjøpte den har det godt med endel timer ja:p , Den står på bokker nå for mere modding\trimming.

 

Motorrommet

bil3.jpg

 

Har bytta ymse deler etter det bildet der.

Topp insug osv skal pulverlakkeres.

 

Mangler ingen felger nei :p jeg har 4 av begge settene. Men de hvite stikker litt mere ut fra demperne en det fond. felgene gjør, Med dem så er det 2mm klaring. Skal ha på noen bredere spacere så jeg får brukt likt rundt hele

87- Peugeot 205 gti i16v (200hk++)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår