Gå til innhold

Bilder av deres Peugeot`er

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

 

Over til noe helt annet..er det noen av dere som veit om noen som syr om seter og dørsider i biler som har en grei internett side med kontaktinformasjon?

 

DeeJayX

 

Foreslår et søk i gule sider (eller rosa heter de vel nå) på "Buntmaker" eller "møbelsnekker".

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

skulle hjem fra siste rudskogen. jeg tok meg en pils på rudskogen så dama måtte kjøre hjem.. så vi skulle kjøre forbi en bil, dama trodde den strekningen hu kjørte på var litt lenger enn det den var.. så vi kom forbi 10 meter før svingen.. sikkert i 70-80 km.. og bilen greide ikke svingen etter forbikjøringen.. kom en 60 % sving. og da dro vi til skogs.. det gikk greit med oss, jeg hadde ikke på meg belte så jeg knuste en ølflaske i trynet og frontruta med trynet. ble 11 sting i trynet-.. men var heldige da,, bommet på et tre med ca 10 cm.. som sto i vei kanten.. nilsen bilberging, måtte hogge skau for og få den ut igjen.. dama gik alt bra med heldigvis, noen blåmerker og litt sånn.. ;) men da blir det bare et nytt prosjekt..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke helt sikker enda.. driver nå med en bmw. e30. men er på leit etter et 205 peugeot skall. er ikke helt siker på hva det blir oppi der enda. men orginalt blir det ikke i hvertfall. skal prøve og fnne noe bredding av noe slag og sette på tenker jeg. skal nok bli gul denne også tenker jeg.. hehe.. lagde den bilen jeg hadde bare for morro skyld egentlig, lagde den til dama.. men så kjøpte jeg den tilbake da hu ikke hadde råd til forsikkring og div lengre.. hvordan motorer er i de pike bilene a.? jeg skal bygge noe morro noe da jeg først skal bygge noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår