David-S Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Noen som vil style denne? En kompis av meg som har bilen, vil gjerne se åssen det kan se ut. :) Vil ha lakkerte kanalskjørt, senking, og kanskje Audi RS6 felger. :) Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Ja:D Og det er fordi jeg digger Audi!! http://img35.photobucket.com/albums/v107/andrej1/Photoshop%20Biler/Audi_A6.jpg Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 andrej1: det hadde blitt vesentlig penere om du hadde alle de små utklippene like store, og med lik kant rundt hele, og alle.. synes det så altfor rotete.. lagde en kjapp versjon, brukte vel to min tror jeg.. satte på andre felger, monterte rs6-front, og senket.. og ja, jeg vet det ikke ser bra ut.. men David-S ser da omtrent hvordan det vil bli :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Drit bra!! hehe, vet at det hadde blitt penere, men det var litt kjapt slurve arbeid:) Klarte ikke helt å få skjørtene i samme farge, så jeg bare senka bilen. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg