krusty Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Skal selge min panasonic 18" sub.. Selges billig.. Den er bare prøvd.. spilt kanskje i 2 timer, i in bil som ikke en gang er kjørt med.. Dette trøkker bra.. Kjøpt på elgiganten.no for 5500kr og selges til halv pris.. 2750. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Går nå for 2000kr.. dette er billig og masse lyd for pengene.. er også ganske lettdreven.. noen? Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 ingen? Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Fortsatt til salgs.. Selges billig.. Kom med bud.. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by krusty Fortsatt til salgs.. Selges billig.. Kom med bud.. Tror nok det er ett fåtall som farter rundt med 18" i bilen, og er nok ikke så mange som bruker det hjemme i stua heller. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by krusty Fortsatt til salgs.. Selges billig.. Kom med bud.. 1000,- inklusiv portoen Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Noen link til den? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Prøv denne eller så bare går du inn på elgiganten.no og på subber panasonic osv http://www.elgiganten.no/commerce/main.asp 1000 kr blir nok litt i minste laget tror jeg.. Men det er lov og prøve.. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Denne? http://www.elgiganten.no/commerce/lobby.asp?step0=6&step1=880&step2=12&step3=&step4=&step5=&ProdNo='CJ-SW46 Er med kasse? Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Ja det er med kasse.. Men vet ikke om den er i riktig størelse.. Kassa er rett og fin og den er sparkla.. men ikke mala eller kledd i noe.. Men den er tung som bare det da.. Med tanke på sending liksomm Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Veit det er lov til å prøve seg ;) Du har iallefall fått ett bud fra meg. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Jada.. hehe, Men hadde tenkt meg litt mere for den.. Er tross alt nesten ny.. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsLoFrEaK Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Hmm, det er fristende, men jeg må nok høre med noen bekjente som kjenner mer til slike saker enn det jeg gjør.. Vil ikke ende opp med katta i sekken, vet du.. :) Apropos levering osv, så er ikke Sarpsborg så langt unna Oslo så det er vel mulig at jeg får henta den selv.. Men men, må høre litt rundt først, dette sier meg ikke så veldig mye.. :) Neida, du trenger ikke skrive mer utdypende om dette, du er selgeren, jeg stoler generelt aldri på selgere.. :) Så.. sjekker rundt litt andre steder først.. :) Bare selg den om du får noen bud.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 For min del tar det meg et kvarter og kjøre til særp..hehe.. Kan være interessant, men om kassa er liten vil det gi dårlig lyd i mæsja, med tanke på at man helst bør han en noe overdimisjonert kasse i mæsja i forhold til størrelsen på elementet.. Må nok også diskutere litt med noen som har litt peil.. heh.. Må jo være genialt og ha en slik om vintern med tanke på vekta som mangler i bagasjen på bakhjulstrekkern ;D Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Sier noe.. Men kassa er ikke liten altså.. Tung som svin.. Er jo eller ikke så vanskelig å mekke en ny kasse.. Har du en mail så kan jeg sende bilder av kassa.. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg