Richplace Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Tror det heter Jamex Pro Street og det er justerbart. Det produseres ikke lenger og den veiledende prisen på det tror jeg var ca kr 12000,- ink mva. Jeg kjøpte det ubrukt av Geir A på forumet her for kr 4000,- okay... Noen flere til salgs her på forumet da? :p :rolleyes: Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Det neste jeg går til innkjøp av blir nok: Panserforlenger(venter på å få sett noen bilder av den montert): Funnet bilder av det montert? Eller har du montert det selv? Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Du kan se noen bilder på denne siden hvor jeg skal bestille fra så fort paypal aksepterer mastercardet mitt eller jeg får penger inn på den vanlige kontoen. Skal også bestille girkule med lys... Riegeretc.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Hey! Nice den boraen din ja...Og ikke minst frekk lyd i soundstream-anlegget...hehe.. :D Kan skaffe deg de angel-eyes lyktene for underkant av 3000. Evt disse svarte til 2200. (Finnes oxo i blå chrom.. :titties: ) Yiha!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Har du mange slike? Har ikke penger nå, men lurer på om du har slike uttpå sommern også? Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Du kan se noen bilder på denne siden hvor jeg skal bestille fra så fort paypal aksepterer mastercardet mitt eller jeg får penger inn på den vanlige kontoen. Skal også bestille girkule med lys... Riegeretc.com Bare så du vet det, så skaffer et firma som heter ReStyle panserforlenger til Bora for 725,- post@restyle.no hvis det er aktuelt Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Bare så du vet det, så skaffer et firma som heter ReStyle panserforlenger til Bora for 725,- post@restyle.no hvis det er aktuelt Det tror jeg ikke noe på før jeg får se det :) Etter hva jeg vet er det kun Speed-tech som lager panserforlenger i metall og jeg tror ikke du får den for den prisen i Norge. Når det gjelder Angel-Eyes lyktene så er det snakk om lykter fra FK Automotive, Finner mange bilder her http://www.fkautomotive.de/ Jeg har endelig i dag fått bestillt meg panserforlengeren, ny grill og girkule med lys. Nå er det bare å krysse fingrene og håpe at pakken etterhvert dukker opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Har du mange slike?Har ikke penger nå, men lurer på om du har slike uttpå sommern også? Ikke noe problem, bare send meg en PM når du vil ha...De i blå chrome hadde sett fett ut på bilen din da...!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Det tror jeg ikke noe på før jeg får se det :)Etter hva jeg vet er det kun Speed-tech som lager panserforlenger i metall og jeg tror ikke du får den for den prisen i Norge. Når det gjelder Angel-Eyes lyktene så er det snakk om lykter fra FK Automotive, Finner mange bilder her http://www.fkautomotive.de/ Jeg har endelig i dag fått bestillt meg panserforlengeren, ny grill og girkule med lys. Nå er det bare å krysse fingrene og håpe at pakken etterhvert dukker opp... Okay, mulig det ja, spurte bare etter panserforlenger jeg, ha sa ikke noe om hva det var laget av... Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Ikke noe problem, bare send meg en PM når du vil ha...De i blå chrome hadde sett fett ut på bilen din da...!! :D jepp... d hadde kanskje gjordt seg ja... Men vi får se uttpå sommern, håper jeg har mere penger da :rolleyes: Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 ser fin ut denne :) er enig i at carbon ikke har noe her å gjøre.. behold den i sølv!! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 ser fin ut denne :)er enig i at carbon ikke har noe her å gjøre.. behold den i sølv!! Takk for det... Har montert panserforlenger og ny grill i år samt litt stæsj innvendig... Tja, har vurdert om jeg skal lakkere hele bilen, men vet ikke om det kommer til å skje. Skal nok i allefall i løpet av vinteren få en grundig modifisering av bakluka. Skal fjerne VW og Bora merket, bedre overgang til fangeren, fjerne hakket som går over luken samt mindre hull til skiltet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 nice bil det der! :) skal du lakke om, sier jeg bare standox liquid silver :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Har vært og skal bli lavere foran. Sliter litt med innerskjermen, men det skal jeg nok finne en løsning på :)Orker ikke å blande inn carbonfiber, men jeg skulle ha forlenget panser. Sliter med å finne noen som kan ta på seg den jobben. får jeg anbefale: http://www.eyecandyracing.no ? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Satan i HELVETE for en strøken og gjennomført bil! Kommer faktisk til å bruke denne som eksempel på at man KAN mekke en fet Bora ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg