Veritas Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 nei, bora er stygg.. Haha faen for en lei type du er..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Fet bil, om jeg ikke surrer helt, stod du vel ved siden av meg på Hamar på VACN-treffet.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Haha faen for en lei type du er..! kødda da:hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 kødda da:hammer Ja, jøss.. Hvorfor i helvete kommer du med den kommentaren da? Hold de idiotiske og usakelige kommentarene dine for deg selv! Det gjelder ikke bare denne tråden, men alle tråder.. Er ikke rart du har høy postcount, når 95% av innleggene dine er uten mening,, Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 kødda da:hammer Første jeg tenkte da jeg leste kommentaren din var, der har vi han som skriver så sinnsykt mye usakelig i alle mulige slags tråder. Han som synes bilstereo er rått, legger alle kortene på bordet og viser at han er totalt "noob". Det som går inn det ene øret går ut det andre øret. Som det omtrent ble nevnt ble denne tråden opprettet før det var noe eget "Bora" forum. Du ville sagt og forstår det vel best på denne måten, "Det var vel før du kunne lese". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Fet bil, om jeg ikke surrer helt, stod du vel ved siden av meg på Hamar på VACN-treffet.. :) Sto ikke så langt unna. Bilen din er glimrende gjennomført og i en klasse for seg selv! Det var dumt jeg ikke kom bortom og kikket litt nærmere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Bora'n er absolutt en av de feiteste i landet. Sett den "live" noen få ganger, og syns den ser bedre ut da enn på bilder faktisk. Og du må ikke bry deg om "Limit3d" her på forumet. Han lever for å slenge med leppa på bilforumet, for bak tastaturet langt unna alle kan han være kjempe tøff. Hvis du tar ett kjapt søk på poster han har laget så ser du at alt sammen er enten dritt slenging, eller svada. Eller en fin kombinasjon av de begge. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Ja, jøss.. Hvorfor i helvete kommer du med den kommentaren da? Hold de idiotiske og usakelige kommentarene dine for deg selv! Det gjelder ikke bare denne tråden, men alle tråder.. Er ikke rart du har høy postcount, når 95% av innleggene dine er uten mening,, akkurat sånn som bilen din....:puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 meget pen bil du har, eneste jeg ikke likte er sideskjørtene..men det er nå mi mening=) uten tvil en av de peneste boraene her til lands!! Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 akkurat sånn som bilen din....:puke: Back again.. Og hva har innlegget mitt med bilen min å gjøre? HAHA.. ----- NOK OFF-TOPIC! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 akkurat sånn som bilen din....:puke: Kan ikke du ta og legge inn bilde av bilen din da så vi kan se hvor rååå den er:blunk: Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Kan ikke du ta og legge inn bilde av bilen din da så vi kan se hvor rååå den er:blunk: den er helt org, og jeg har aldri sagt no annet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Fanatic Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Her har du gjort mye. Og resultatet ble ikke så helt galt heller hehe :) Kanskje Norges Fineste?? Siter Retard Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 fet bil, lite og si på det;) liker dt du har gjort osv,, menneh hvorfor lagt tråden på GOLF IV forumeT? Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Takk for de hyggelige tilbakemeldingene. Grunnen til at tråden ikke ligger i Bora er forumet er fordi det ikke fantes et eget Bora forum når jeg opprettet tråden. Her er noen ganske ferske bilder, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg