LoW RiDeR Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Har problemer med baklys på volvoen min. Ingen lys untatt blinklys virker på høyre bak, og ryggelys virker ikke i det hele tatt. Har sjekket på ledningene helt fremme ved døra til førersetet, men det er ikke strøm i de ledningene til de lysene som ikke virker. Ingen sikringer er gått, så jeg er ganske tom for ideer om hva det kan være. disse små firkantede rele'ene sjekka jeg også,(de med 5poler) men de var i orden de også.. Noen ideer? kommer den forresten gjennom eukontroll hvis jeg fikser alt untatt ryggelys? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Ryggelyset er koblet til girkassa, så hvis du titter oppå kassa så skal det være en ledning der, er det ikke det så funker ikke lyset ;) Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 volvo og lys er alltid morro. noen som har hatt en eneste volvo uten mystiske el feil?:D Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg