Gå til innhold

Miami Vice

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

er det noen her som har noe info om bilen crockett kjører i miami vice??

 

fant bilde av den.. og hva det er for noe..men jeg har aldri sett den før.. er det en spesial model bare for serien eller??

 

front.jpg

Ferrari 365 GTB/4, California Daytona Spyder

 

den er jo en smule fet da..hehe..skakke si noe på det.. men den er seriøst 80 tallet da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en ekte ferrari .. er en gammel brøler av en amerikansk muskel bil som er ombygd til med Ferrari karosseri.. sikkelig lureri :) Stod ihvertfall det i autofil!

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ReWrite

Det er ikke en ekte ferrari .. er en gammel brøler av en amerikansk muskel bil som er ombygd til med Ferrari karosseri.. sikkelig lureri :) Stod ihvertfall det i autofil!

 

I Autofil ja, da "MÅ DET JO VÆRE SANT" :D Tror nok de skriver akkurat det de vil de karene der. Men som regel når de krasjer biler så er det bare ombygde billige kopier. Men regner nå med at de hadde en ekte vare og i innspillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da serien startet opp ba produsentene av serien ferrari om å få en ekte daytona, noe de ikke fikk, som medførte at de bygde en replica i stedet. etter litt forhandling med ferrari fikk de en testarossa til sesong 2 av serien, bl.a. mot at replicaen ble sprengt i siste episode av sesong 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rwd 4ever

sikkert fin den bilen!!!

 

Rewrite: er det du som har den rød bmw'en? som pleier å leke litt med en sierra sedan utenfor bærum ishall?

har klasserom rett over veien.....;)

 

Min er nok hvit, men hvis det er en svart daukjørt Sierra så vet jeg hvem som eier de bilene..

 

Går du på Rud da kanskje?

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miami Vice bilen er bygd på en Corvette! :o

 

Mener til og med den har orginale Corvette dørhåndtak på vice bilen!

Bilen er sinnsykt dyr i Spyder pga prod.antallet!

 

Tror ikke de uansett hadde rapkjørt den bilen overfartsdumper etc hvis den hadde vært ekte!:op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by drPhibes

etter litt forhandling med ferrari fikk de en testarossa til sesong 2 av serien

 

Dette er delvis sant. De fikk en Testarossa til stillbildebruk, og opptak inni bilen, men alle bilscener der bilen kjørte ble det brukt en replica Testarossa.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ReWrite

 

Min er nok hvit, men hvis det er en svart daukjørt Sierra så vet jeg hvem som eier de bilene..

 

Går du på Rud da kanskje?

 

 

 

går på rud ja...

 

synes den sierra'n går ganske bra. Er sånn, ikke helt svart men ganske mørk. Kanskje den bare er full av møkk:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rwd 4ever

 

 

 

går på rud ja...

 

synes den sierra'n går ganske bra. Er sånn, ikke helt svart men ganske mørk. Kanskje den bare er full av møkk:rolleyes:

 

Såpass, hva heter du da? Jeg "kjenner" en kar som heter Sean som dasser rundt i en svart Sierra med cosworth vinge, tror ikke det er cosworth motor i den, for da er den dårlig stelt med.. og da skal man ikke gjøre med cosworther :)

 

Gikk på rud i 2002-2003. Ikt..

Den røde er en BMW Coupé?

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ReWrite

 

Såpass, hva heter du da? Jeg "kjenner" en kar som heter Sean som dasser rundt i en svart Sierra med cosworth vinge, tror ikke det er cosworth motor i den, for da er den dårlig stelt med.. og da skal man ikke gjøre med cosworther :)

 

Gikk på rud i 2002-2003. Ikt..

Den røde er en BMW Coupé?

 

 

alle kaller meg hansa.....

 

vet hvem sean er ja. Ikke noe coswort under pansere hans, er nok bare en is motor.

 

Tror den rød er 2 dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår