Ole-H Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Trenger en ny bakluke til golf II. Gjerne sveiset igjen... Må være rustfri! Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by Orph Jeg har en ekstra... Den ene skal sveises, men kan godt sveise den andre også ? Det koster ekstra da... Uansett, den er så og si rustfri, er tatt litt rust på den, men den skal vel lakkes uansett, så det lille "lappestykket" har vel ikke så mye å si ? 500 for luken, gi bud for sveising hvis det er interessant. Bud på sveising... hehe, har ikke noen aning på hva det kan koste. Må nesten ta en tur innom et karosseriverksted og høre først. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Hvilken farge trenger du. Har 3 stk. i forskjellige org. farger. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by K.A. Hvilken farge trenger du. Har 3 stk. i forskjellige org. farger. Er ikke så farlig med fargen, men den må være rustfri. Men om du har en rusfri i orginal grønn farge hadde det gjort seg :D Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Ja den ene var vel grønn . Skal sjekke opp det. Den er rustfri, ellers hadde ikke brydd meg om å ta vare på den. Fra en 88 mod. GLI Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by K.A. Ja den ene var vel grønn . Skal sjekke opp det. Den er rustfri, ellers hadde ikke brydd meg om å ta vare på den. Fra en 88 mod. GLI Det er jo bare knall. Glemt og spørre, men sitter det rute i den? Må følge med rute på den jeg skal kjøpe siden min ble knust :rolleyes: Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by Ole-H Det er jo bare knall. Glemt og spørre, men sitter det rute i den? Må følge med rute på den jeg skal kjøpe siden min ble knust :rolleyes: Ja sitter bakrute i den! Har ikke vært i garasjen enda! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Har og en blågrønn grønn sak liggende, helt rustfri og uten riper, er egentlig ikke rute i den men du kan få med en, ruta er desverre ikke så fin, men det kan du vel finne på høggeren, det er verre å finne rustfrie fine luker der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by eirikvw Har og en blågrønn grønn sak liggende, helt rustfri og uten riper, er egentlig ikke rute i den men du kan få med en, ruta er desverre ikke så fin, men det kan du vel finne på høggeren, det er verre å finne rustfrie fine luker der. Blir nok litt langt og kjøre fra Moss til Stavanger for å hente en bakluke. K.A. bor i Ski, så jeg har "kjøpt" den ;) Men takk for tilbudet... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 måtte jo tatt det som en biltur eller jeg tok den med meg på vei til mantor, men der skal jeg ikke pga helvetes eksamen, men uansett, luka har det fint der den ligger den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by Ole-H Er ikke så farlig med fargen, men den må være rustfri. Men om du har en rusfri i orginal grønn farge hadde det gjort seg :D Hehe... rusfri lol Noen som har en bakluke i sølvmetallic? Rust/ripefri... Er ikke farlig om det er med eller uten rute.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg