Mouh Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 jeg har nå siden jeg kjøpte min Corrado G60 prøvd å komme inn å få skjekket lede-trykket til G-laderen, men jeg får bare ikke se det. når jeg følger de instruksjonene jeg har sett her på Forumet så får jeg bare opp 3 valg og ingen av de er lade-trykket..... kan det være noe galt med Digifant'en eller ? hadde vært greit å så skjekket trykket liksom, så jeg vet hvordan det står til med den. dette er min første Corrado så jeg vet jo ikke helt hvordan den skal være når den er OK eller i god stand, men jeg syns den drar ganske bra og jeg kan ikke si at jeg hører noen u-lyder fra den. det er en US-importert 93 Corrado G60 (vet ikke om det har noe med saken å gjøre). *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 er du SIKKER på at det ikke er ladetrykket du får opp? det kommer ikke oppgitt i bar..... Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 ja jeg er helt 100% sikkert på at det ikke er ladetrykket, de jeg får opp er bare 1. ute-temp 2. forbruk 3. distanse *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Start bilen, sett bryter i pos. 2 og hold knappen i enden av spaken inne (hele tiden) mens du stopper bilen og starter den igjen. trykk en gang på knappen etter at bilen har startet, da skal det komme opp, ev kjøp deg en billig ladetrykksmåler. Kjøpte til bruttern på Røn-Rek på Jessheim på lørdag. Tror den kom på 358,- kr. Kjekt å ha på g-lader bil. Du kan jo ev ta deg en tur, så kan jeg se på bilen.... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Sitat Originally posted by Mouh ja jeg er helt 100% sikkert på at det ikke er ladetrykket, de jeg får opp er bare 1. ute-temp 2. forbruk 3. distanse *Mouh* gjør som polo classic sier også er det kun ett trykk på mfa knappen så kommer trykket opp i en skala fra 0-1990 eller 0-255 avhengig av årsmodell på bilen Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 går ut å tester nå (men er ganske sikker på at det er akkurat det jeg har gjort tidligere) *Mouh* Edit: og akkurat da kom jeg jo på.... "jeg har jo levert bilen til lakering (skade på den ene forskjermen)" lenge leve Gullfiskene ! Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Du skriver at dette er en 93 mod g60 importert fra USA! Laget de G60 i 93 da? kan dette vere en ombygd bil? ville virke litt rart det og, for jeg trodde de bare hadde g60 og SLC VR6 i USA! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 joa jeg er sikker på at den er orginal G60, siste året med G60 er 93... Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 kansje instrumentpanelet er fra VR6? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 http://gallery.mouh.com/Corrado <-- der kan du se bilder av bilen.. *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Den har i hvertfal VR6 panser... Og den mangler markeringslys på frontfangeren, som USA utgaven hadde, og den har Blinklys i franskjermene, som Euro utgaven har... og euro lykter.. ser ut som en god blanding av alt mulig dette.... Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 joa det er blitt byttet en del på den... det vet jeg... men alikevel hvordan kommer jeg inn så jeg får målt lade-trykket? ;) *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Har du prøvd med MFA bryter i både pos 1 og 2? Skal uansett kunne veksle mellom de når du har komt inn på ekstra-delen av kjørecomp. vist du kun testa den i garasjen når du rusa bilen kan du jo teste den og med en kjøretur! Polo_C: skreiv hvordan du skulle komme innpå, men du trenger ikke starte bilen før du vrir nøkkelen helt tilbake, det skal vere nok å Holde inne knappen på enden, vri til hakket før den starter, vri tilbake til enden og vri så til den starter. Slepp knappen og klikk en gang, så skal du være der.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 jeg har desverre allerede prøvd det... begynner å bli ganske irritert.... *Mouh* får uansett ikke bilen tilbake før om noen dager (er til lakkering), så alle forslag vil bli prøvd om igjen når jeg får den tilbake Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 HØYDEHUS :D Små felger og HØY bil..det må du gjøre no med! Hvis du følger anvisningen til Polo_C kan du ikke ta feil. Er likt på alle Correne jeg har vært borti. Og uansett bør dette være likt på din. En kompis av meg her nede har VR6 instrumenter i sin bil, han får opp ladetrykket, men motoren setter turtallsperre mye tidligere, så noe kræsjer i hvertfall.. Husk MFA (skyve) bryter i posisjon 2, hold inne ende knappen, vri tenning til siste klikket, vri tilbake igjen, og start bilen, men knappen holdt inne hele tiden. Når bilen nå starter skal det stå no nytt no i displayet. Så trykker du en gang på endeknappen og får opp ladetrykk. JEg hadde på min gamle corre det sånn, at hvis jeg byttet fra MFA 1 til MFA2, så gikk Digifanten ut av kjørekomp. service innstilling. Da måtte samme prosedyre gjøres igjen. På denne nye bilen blir bilen stående i kjørekomp. stilling, uansett om jeg bytter til MFA 1 eller 2. Så den biten er litt forskjellig fra D'fant til D'fant. Men husk pos. 2 på bryteren. Så på bildene at denne stod i pos 1.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.