audi 100 Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Noen som vet hva jeg bør ta for et sett med gti seter inkl dørsider opptil 88 mod.? Kantene på sete er ikke bøyd/slitt, det er kun trekket som er slitt bort, men det er lappet over slik at man ikke kan se skummgummien. Dørtrekkene er greie, men trenger rens Har ikke bilde Siter Bil nå: 1985 Audi 100 2,2 CS Quattro Antall biler tidligere: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 vanskelig spørsmål, det kommer stort sett alltid ann på hva markedet er villig til å gi :-) (farlig å konkretisere, hehe) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by audi 100 Noen som vet hva jeg bør ta for et sett med gti seter inkl dørsider opptil 88 mod.? Kantene på sete er ikke bøyd/slitt, det er kun trekket som er slitt bort, men det er lappet over slik at man ikke kan se skummgummien. Dørtrekkene er greie, men trenger rens Har ikke bilde VEL: Jeg gav 2.500 for dette interiøret. Det var bøyd på side- støttene og førerstolen var det slitt hull i. Baksetene og dørtrekkene bak var da også ekstremt overgrodd med mugg!!!! Det tok noen timer å få det vekk ja...... MEN det er et av de grommeste interiørene som kom i 2'eren! Det har elektrisk justerbar tilt og er sinnsykt gode å sitte i:D Hadde du hatt bilder, hadde det vært lettere å taksere.... Men jeg er enig i at tilbud og etterspørsel nok bestemmer litt...... alt egentlig. Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg