forgot10 Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 Alle har forskjellige meninger... Det viktigste er at eieren liker bilen sin.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzan Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 det er sant at det viktigste er at eieren er liker bilen sin, for min del har jeg selv neonlys inne i bilen, har ett under hvert forsete :P :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 det er sant at det viktigste er at eieren er liker bilen sin, for min del har jeg selv neonlys inne i bilen, har ett under hvert forsete :P :D Litt off-topic; slik at det lyser gulvet bak..? Hvis ja, nytt spørsmål: Hvordan fikk du montert lysene, jeg har en kompis som også har E36, men der er setene for lave.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Har laga til diodeljos i golvet, både framme og bak på dei to siste bilane mine, og noverande bilen min, ein japserakett, skal også ha undercar-kit i matchande farge til bilen, med tid og stunder. Lovleg, nei, men for show? Ja. Hadde det på to av dei tidlegare japsebilane mine, men med dårleg innfesting, så no skal eg lage hurtigfester for desse røyra og leidningane. Framleis like ulovleg, og blir ein bot som svir på pungen om eg får bot, men det kan eg heller leve med. :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzan Skrevet August 17, 2010 Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 (endret) Litt off-topic; slik at det lyser gulvet bak..? Hvis ja, nytt spørsmål: Hvordan fikk du montert lysene, jeg har en kompis som også har E36, men der er setene for lave.. :( jo jeg stripsa dem fast under setene, men har bytt plass på dem nå, nå sitter de i midtkonsolen for å lyse bedre opp i kupeèn, driter i snuten å alle de fucka regla jeg azz, skal bilen se tøff ut skal den se tøff ut ;) og btw be kompisen din være JÆVLIG føsiktig om røra knekker lett, jeg klarte å knekke 1/4 rør når jeg skulle stripse dem fast :P Endret August 17, 2010 av kazzan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 17, 2010 Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 jo jeg stripsa dem fast under setene, men har bytt plass på dem nå, nå sitter de i midtkonsolen for å lyse bedre opp i kupeèn,driter i snuten å alle de fucka regla jeg azz, skal bilen se tøff ut skal den se tøff ut ;) og btw be kompisen din være JÆVLIG føsiktig om røra knekker lett, jeg klarte å knekke 1/4 rør når jeg skulle stripse dem fast :P Jo takk takk, skal si ifra til han! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Men altså, hvis det er E-merkinga som er problemet... Hva med å montere noen 1000'metere under bilen? Blir det lovlig da?! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 (endret) Jeg synes det passer meget bra på et street meet eller liggnende. Så lenge det er på en bil som i bra stand å ikke ser ut som bilcross bil. Endret August 19, 2010 av Excursion lol Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djtekken Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 jeg har neonlys som skal være under bilen.. men finner ikke igjen styreboksen... noen som kansje har en? den er blå og har noen knapper:P vet ikke navn eller noe.. men bare send meg eit bilde om dere har.. så vet jeg om det er rett eller ikke. hadde vært til stoooor hjelp;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet April 23, 2011 Rapporter Share Skrevet April 23, 2011 drit i hva andre mener, neonlys syns jeg ser greit ut og er stemningsskapende, harry er det helt sikkert, men who cares about other fuckfaces... men sånn tilbakestående plaststyling kidsa monterer på japsa sine er derimot det kvalmeste av det kvalme.. Fordi glassfiber på tyske biler, det er greit? Tenker da på handlevogn mercer og bmwer med rs4 skjørt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djtekken Skrevet September 11, 2011 Rapporter Share Skrevet September 11, 2011 fant styreboksen min:D så da har jeg neonlys undercar kit ufo til salgs;) er desverre bare 3 lys men de funker helt fint;) er ingen problemer med dem såvidt jeg vet;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fettotern Skrevet Februar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 Heihå, Fikk ifjord vinter bot på 4000tusen pga. av blåe parklyspærer.. Ble stoppa for promille-kontroll. og da lensmannen kom fram, og ba om å slå ned på park. Så ble det ett reint hælvette :P Han sa forresten. "hadde du ikke blitt huka inn, så hadde vi ikke lagt merke til det pga. av kjørelysene" Hadde også blåe led/neon rør i dørken på bilen, det brydde verken han eller biltilsynet seg om. Fikk beskjed om at det var ok, sålenge at de ikke forstyrret sjåføren. Det snodige var, at politiet ga meg mangel-lapp på parklys. og om det var fikset iløpet av 14dager. så slapp eg bot, men så enkelt var det ikke. Hadde fiksa det, men Politi advokaten hadde sett bildene til patruljen som stoppet meg. og ga meg bot på 4 tusen. KJIPT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet Februar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 Hadde LED belysning under min gamle bil. Spurta da lensmannen hjemme. Han sa så lenge bilen var parkert og ikke på offentlig vei var dette lov. Så med andre ord kun lov på private områder mens bilen står i ro :P Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Februar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 Hmm, på privat område er det lov, tror jeg.. Uansett om bilen står stille eller beveger seg.. Privat er privat ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg