K.A. Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Detta må vel være av interesse for noen her. Brukt Rally front på qxl :eek: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Legg ut bilde av gjenstanden, mye lettere å selge da. Bare idioter som kjøper noe brukt uten å ha sett på det, og dem er det lite av. Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by intenzo Legg ut bilde av gjenstanden, mye lettere å selge da. Bare idioter som kjøper noe brukt uten å ha sett på det, og dem er det lite av. Det er ikke min gjenstand/front. Bare noe jeg kom over som burde være av interesse for noen her. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Sikkert jetta front, noen som vet hva en Rallye front er bytter ikke den bort mot runde lykter. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by SpeedWell Sikkert jetta front, noen som vet hva en Rallye front er bytter ikke den bort mot runde lykter. :) Alle landsbyer har 1 idiot veit du :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 hørtes litt surt ut ja.. rally front mot rund front.. og ikke mer enn 1000-1500kr i tillegg. hmmm :( Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg