Gå til innhold

Besøk i bilen min i natt

Ranger emnet

Hans

Anbefalte innlegg

Skulle dra på jobb tili på morran i dag. Stussa litt på at bakvinduet mitt var åpent. Jaggu hadde det vært noen frekke "mennesker" der å tatt cd spilleren og alle cd`ene, en drill, penger, en pils... (:rolleyes: ) og skole sakene mine.

Liker ikke sånna folk!!!

fucku

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipern da!!

aldri noe gøy når slikt skjer.. men.. synd de ikke tok skole sakane tiligere i høst da!! hehe

rart det der.. jeg som nesten ber til gud hver kveld om at noen ska stjele bilen min.. jeg får ikke noe stress med slikt.. men de som helst ikke vil ha den overraskelsen når de kommer ut om morran.. de får den!!

livet er ikke rettferdig!

håper du overlever sjokket Hans.. og pris deg lykkelig over at det ikke var camaroen de knærta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødla ikke no særlig, bare en høytaler i hatthylla og dekselet under tenningslåsen.

Camaro`n står heldigvis trygt i garasjen.. :rolleyes:

Kjenner fler som har hatt innbrudd i bilene sine her i Tbg de siste ukene..

242 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by intenzo

får håpe det ikke var borg!

Var nok det......... :(

Men den har liggi på gulvet bak og blitt utsatt for utallige g-krefter over lengre tid, så de får bare kose seg med den ;)

242 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hans

Skulle dra på jobb tili på morran i dag. Stussa litt på at bakvinduet mitt var åpent. Jaggu hadde det vært noen frekke "mennesker" der å tatt cd spilleren og alle cd`ene, en drill, penger, en pils... (:rolleyes: ) og skole sakene mine.

Liker ikke sånna folk!!!

fucku

Du er ikke alene for å si det sånn!

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider