Hans Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Skulle dra på jobb tili på morran i dag. Stussa litt på at bakvinduet mitt var åpent. Jaggu hadde det vært noen frekke "mennesker" der å tatt cd spilleren og alle cd`ene, en drill, penger, en pils... (:rolleyes: ) og skole sakene mine. Liker ikke sånna folk!!! fucku Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 anger2 Ødela dem noe? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 kjipern da!! aldri noe gøy når slikt skjer.. men.. synd de ikke tok skole sakane tiligere i høst da!! hehe rart det der.. jeg som nesten ber til gud hver kveld om at noen ska stjele bilen min.. jeg får ikke noe stress med slikt.. men de som helst ikke vil ha den overraskelsen når de kommer ut om morran.. de får den!! livet er ikke rettferdig! håper du overlever sjokket Hans.. og pris deg lykkelig over at det ikke var camaroen de knærta!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Ødla ikke no særlig, bare en høytaler i hatthylla og dekselet under tenningslåsen. Camaro`n står heldigvis trygt i garasjen.. :rolleyes: Kjenner fler som har hatt innbrudd i bilene sine her i Tbg de siste ukene.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Huff, sånt må være jævlig kjedelig. Faens tapere som ikke klarer å få seg jobb, men må stjele istedet :| Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Hvilken pils?!?!?! Hvis det var Hansa så føler jeg med ditt tap! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 får håpe det ikke var borg! Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by intenzo får håpe det ikke var borg! Var nok det......... :( Men den har liggi på gulvet bak og blitt utsatt for utallige g-krefter over lengre tid, så de får bare kose seg med den ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Hans Skulle dra på jobb tili på morran i dag. Stussa litt på at bakvinduet mitt var åpent. Jaggu hadde det vært noen frekke "mennesker" der å tatt cd spilleren og alle cd`ene, en drill, penger, en pils... (:rolleyes: ) og skole sakene mine. Liker ikke sånna folk!!! fucku Du er ikke alene for å si det sånn! Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Da må dere prøve å bo på Toten ;) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg