Gå til innhold

Noen som har vært borti vansklige kjøpere?

Ranger emnet


btl

Anbefalte innlegg

det finnes folk som spekulerer i å klage på varer og kreve å få igjen flere penger og kjefte og smelle, tro meg... brutter driver eget firma og vet alt om vanskelige kunder. de er overalt.

 

men stå på med "cut'n paste" var morro detta... thumpsup

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han ambulanseføreren er nok jomfru (jada,sakeligt eller ikke).......

sånne personer får meg forbanna...... han har sikkert gått 3 år på vidergående skole og kanskje studert litt videre (som igjen vil sei at han kan sitera , sitera & sitera....)

 

hadde gitt han en god gammeldags omgang med pryl :cool:

 

(ja , kanskje eg e litt sure i dag...... ;) )

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by btl

Her er 2 nye mailer. Virker som han skal få meg til å forstå "alvoret" ved å be meg møte opp ved Holmlia Politipost. Hvis jeg hadde vært han, så hadde jeg gitt faen, men hvis det var så viktig å få pengene tilbake, hadde jeg RINGT, og ikke sendt mailer eller sms-meldinger. Jeg klarer bare ikke å ta mailer og sms-meldinger så seriøst.

 

Viser til mailer av 27.05.04, og konstaterer med dette at du ikke møtte opp ved Holmlia Politipost som du ble anmodet om.

Som nevnt i e-post får altså en aller siste sjanse med å overføre kr.1063.- til min konto nr: **** ** ***** umiddelbart. Er ikke dette beløpet på min konto mandag 31.05.04, er du allerede informert om videre pågang.

 

Dette til din orientering.

 

---

 

Til orientering;

 

Beklageligvis faller mandag 31.05.04 på en helligdag, og det vil da ikke være mulig for deg å få overført penger til min konto.

Du får derfor med dette en utsettelse til Tirsdag 01.06.04 med å få overført pengene.

Ytterligere varsel om pågang vil ikke bli gitt!

 

Har mannen aldri hørt om nettbank.... Så vidt jeg vet stenger vel ikke den:D :D :D

Makan til idiot!!!

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Geir A

 

Har ikke mye greie på nettbank du heller skjønner jeg.

 

Den må du nesten utdype siden jeg kan overføre penger når som helst på døgnet uansett hvilken dag det er.

Bankene oppdaterer seg automatisk flere ganger pr dag så pengene kommer på konto.

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dr.enos.pork

Den må du nesten utdype siden jeg kan overføre penger når som helst på døgnet uansett hvilken dag det er.

Bankene oppdaterer seg automatisk flere ganger pr dag så pengene kommer på konto.

 

Har du f ex postbanken så kan du gå inn å overføre penger når som helst, men hvis du f ex gjør det på en fredag, som f ex før denne helga nå, etter klokken 12, så vil ikke pengene bli overført før kl 12 neste arbeidsdag, denne helgen ville det altså ha vært tirsdag, siden mandag var helligdag.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kun kundeforhold i Skandiabanken og Nordea og kan ikke svare for andre sine nettbanker.

Nettbanken er selvsagt åpen 24 timer 365 dager i året men om du legger en regning til forfall på lørdag, søndag eller en annen beveglig helligdag vil ikke beløpet bli trekt fra kontoen din før neste virkedag. Om en betaler regningene etter klokken 12.30 på virkedagene så blir heller ikke transaksjonen utført før dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Nordea sin nettbank er litt spesiell, de har et system som kjører mot BBS. De fleste andre bruker Fellesdata sitt system, da overføres pengene omtrent umiddelbart.

 

Jeg har både Sparebanken Sør (Fellesdata) og Nordea nettbank, og hvis det haster med å få penger inn eller ut bruker jeg Sparebanken Sør.

 

 

greit nok at pengene kan trekkes fra konto med en gang, sparebank1 sin nettbank så er pengene borte med en gang du betaler ei regning, MEN, selv om penga trekkes så vil ikke det si at de går inn på den kontoen med en gang. etter 12 på fredag så vil ikke penga gå inn før på mandag feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sparebanken møre. Der blir systemet oppdatert på kvelden og morgen. Overfører jeg penger en søndag så er de på konto til mottaker like etterpå.

Er vel ikke alle banker det gjelder men så lenge pengene har forlatt min konto regner jeg den som betalt.

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morro type det der...

 

Han er jo værre en da jeg solgte min gamle volvo. en bil som jeg solgte for 3000.- etter at de hadde testet og sett over den. så etter 6mnd kommer det et brev fra en advokat hvor de ber meg om å betale for reprasjoner de har hatt (ca 25- 35000,-) på en bil til 3000. morro var det nå. jeg sendte dem et brev der jeg aviste kravet og har ikke hørt noe siden. 1,5 år siden nå... lurer på hva det kostet å få advokaten til å skrive det brevet :p iallefall når en har kjøpt en gammel bil til 3000.- altids morro med slike kjøpere :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår