Gå til innhold

Mjøsmeet

Ranger emnet


borabora

Anbefalte innlegg

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ZombiE

Da finner man en annen, etterhvert, dumt og begynne og endre på planene nå... Bare hyggelig om den blir for liten ve' ;)

 

selvsagt endrer vi ikke planene :D

Blir plassen full så er det jo bare bra.

Alt tyder på at det kommer MASSE folk ikveld!

Kan nok bli spennende på runda idag ja.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan gikk det med den oversikten av biler som var etterlyst...kommer det noe spenstig??veit om supra,skyline,3000gt,men stopper litt opp her...

 

å jeg tenkte på en ting til,hva med å ta en aktiv motkampanje i nabolaget på tomta...

 

er vel ikke umulig at det er hvor gamle kompis som jeg tok litt på forje meet som er i gang, den sinnsyke gamle gubben,kan rise han litt mere jeg ;O)

syke faenskapen tok jo helt av sist....kansje "db-drag" på tomta ville hjelp...jeg bare tenker høyt her jeg folkens... ;O)

DU KAN SE MEN IKKE RØRE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by maurice

hvordan gikk det med den oversikten av biler som var etterlyst...kommer det noe spenstig??veit om supra,skyline,3000gt,men stopper litt opp her...

 

å jeg tenkte på en ting til,hva med å ta en aktiv motkampanje i nabolaget på tomta...

 

er vel ikke umulig at det er hvor gamle kompis som jeg tok litt på forje meet som er i gang, den sinnsyke gamle gubben,kan rise han litt mere jeg ;O)

syke faenskapen tok jo helt av sist....kansje "db-drag" på tomta ville hjelp...jeg bare tenker høyt her jeg folkens... ;O)

Du glemte jo å nevne bilen min da din slask :D

 

Tror du bør daske han kameraten din litt mer ja. Jeg fikk jo ikke sett det forrige gang så.. hehe.. ;)

 

DB-Drag på tomta høres bra ut..

 

Og stiller du med litt bimbo`s som du har LOVET ;) så blir vel gamlingene fornøyd tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Du glemte jo å nevne bilen min da din slask :D

 

Tror du bør daske han kameraten din litt mer ja. Jeg fikk jo ikke sett det forrige gang så.. hehe.. ;)

 

DB-Drag på tomta høres bra ut..

 

Og stiller du med litt bimbo`s som du har LOVET ;) så blir vel gamlingene fornøyd tenker jeg..

 

hey!!!!har ikke lovet mere en ei,å hun er min har jeg klart sagt,hvis ikke blir det mere dasking,kan hende hun ikke for hvert med,folka hennes kommer..kjipt for henne ;O)

 

å du,hvem har ikke fått med seg at du kommer liksom?????

du for ta en tur deg til lillestrøm å plukke opp de gamle små jentene dine sra sist meet... :O)

DU KAN SE MEN IKKE RØRE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår