Gå til innhold

Mjøsmeet

Ranger emnet


borabora

Anbefalte innlegg

Det var en suksess i fjor på CC/Utstillingsplassen, men det spørs om naboene som bor der blir særlig begeistra.

Fikk vi så innmari mye klager sist det var mjøsmeet der da?

 

Hvor skal vi ha det om vi ikke skal ha det der da?

Vi får helt sikkert lov til å ha det på den store parkeringa rett utenfor politistasjon da! Det passer vel bra? :rolleyes: øøhh...

 

 

Maxi plassen da?

Vikingskipet parkeringa?

 

CC-plassen er jo perfekt men der går det ikke an å stå for en "vanlig" bil på en lørdagskveld så.. blir jo jaget med en gang derfra av onkel blå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk vi så innmari mye klager sist det var mjøsmeet der da?

 

Hvor skal vi ha det om vi ikke skal ha det der da?

Vi får helt sikkert lov til å ha det på den store parkeringa rett utenfor politistasjon da! Det passer vel bra? :rolleyes: øøhh...

 

 

Maxi plassen da?

Vikingskipet parkeringa?

 

CC-plassen er jo perfekt men der går det ikke an å stå for en "vanlig" bil på en lørdagskveld så.. blir jo jaget med en gang derfra av onkel blå..

 

Det er jo stadig vekk klager fra naboene i området, ifølge lokalavisa.

-sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo stadig vekk klager fra naboene i området, ifølge lokalavisa.

Sant nok! Men de forbanna folka trenger ikke bosette seg akkurat der dem VET at ungdommen oppholder seg. Men det er en annen historie.

 

Da må vi finne en annen plass enn CC hvertfall.

 

Maxi plassen da?

Er vel ikke så mye naboer i nærheten der.

Jernbanelinje på ene siden og vei på andre siden...

 

Samme for meg hvor det blir! Jeg møter nok opp uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok! Men de forbanna folka trenger ikke bosette seg akkurat der dem VET at ungdommen oppholder seg. Men det er en annen historie.

 

Da må vi finne en annen plass enn CC hvertfall.

 

Maxi plassen da?

Er vel ikke så mye naboer i nærheten der.

Jernbanelinje på ene siden og vei på andre siden...

 

Samme for meg hvor det blir! Jeg møter nok opp uansett :)

 

Det spiller ingen trille for meg heller hvor det blir, og kanskje er CC like greit. Det er jo alltid naboer som på død og liv skal klage så fort de hører litt hvining i dekka. JEG STEMMER FOR CC!

-sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en suksess i fjor på CC/Utstillingsplassen, men det spørs om naboene som bor der blir særlig begeistra.

 

drit nå i de da! har ikke så mange andre steder da? evt vikingskipet.. asfalten der.. men må ha en litt stor plass da..

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke jeg som bor oppi mjøsdistriktet det er dere :p jeg kanke arrangere noe treff et sted jeg ikke bor. hehe. kom igjen nå Stig-Are eller Ørjan.

Jeg har ikke tid til å arrangere noe som helst, men bare å sette igang den som kan... men uansett... å lage en tråd om dette emnet vil ikke si at man arrangerer det... ;) mekker en tråd jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tid til å arrangere noe som helst, men bare å sette igang den som kan... men uansett... å lage en tråd om dette emnet vil ikke si at man arrangerer det... ;) mekker en tråd jeg..

 

flott flott ! :D er med på den.. *titte på den nye tråden*

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår