Gå til innhold

850ia, skal bli en grei motor i denne...Har også lyst på csi speil!

Ranger emnet


corona

Anbefalte innlegg

Hehe, ok da er litt redd for at den familiebilen skal cruise forbi meg, men av og til må man bare se fakta i øynene! Skal ikke røpe noe, men den bilen er det få som kommer til å kjøre ifra...seff det er jo noen, men de har maskiner som er i kategorien syk! Men men må jo ikke glømme komforen...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mr. Aerodeck

Les i signaturen hans.. Han har 205 med 2.0 Mi16 motor med turbo. Kommer ann på hvor mye han lader, men det burde gå noe inn i H....... siden 205en veier vel en 850 kg eller noe sånnt originalt.

 

Audi_S4r: Legg ut info om bilen din da vel. Høres spennende ut..

 

Har hørt denne storyn før...

Pug'en hans er ikke helt på veien enda...

 

Var med audi S4 2.2turbon (varebiln) han var ute å kjørte mot bmw.

Lett trimma sak bare... ca 300hk, men er vel mere dreiemoment i audien. Og gunstig giring for høy fart med 6trinns.

Audi er tingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by corona

Hehe, ok da er litt redd for at den familiebilen skal cruise forbi meg, men av og til må man bare se fakta i øynene! Skal ikke røpe noe, men den bilen er det få som kommer til å kjøre ifra...seff det er jo noen, men de har maskiner som er i kategorien syk! Men men må jo ikke glømme komforen...;)

 

min bil bruker mindre bensin enn denne "sportsbilen" til tross...

og komfort er helt bra! det er jo en familiebil.

Støyfri (nesten) til cruising, men vræler jo litt når gassen ryker i bunn og snurra nærmer seg 100 000rpm ;)

turbo vettu, min gode venn corona... :op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ganske rå bil å ha på autobahn det er sikkert å visst, føler som om bilen bare flyter oppe på veien når nåla nermer seg ulovlige tall. Bmw er jo litt treigere en supra originalt da, men med litt tuning på begge bilene så er det nok supran som tar det største steget videre.. Men akk, er nok bedre å kjøre 850 ja=), og der går det jo også ganske bra;)

 

2,0 Turbo mot v12 5.0 tubo =)=)=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en hyggelig samtal med en 850 eier i Oslo for ei stund sida, han har en av de få "ny i Norge" eksemplarene og han var ekstremt fonøyd med bilen. Han hadde bare ett par ankepunkter med den, det var at de lett kom kondens i blinklysa framme og at den var passe "dyr" i drift, men sistnevnte er et kompromiss jeg godt kunne tenke meg å ta.

 

Rå bil du har fått deg, gratulerer så masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..hvis noen har en 205 med samme vekt som en 850,vil jeg gjerne se den! 850kg orginal, helt ribba(dashbord og kupevifte osv) og med glassfiberstoler, så trur jeg vekta er enda lavere.motoren veier dog 30kg mer enn orginalmotoren:rolleyes:

Tenkte å lade rundt 1.3...selvfølgelig avhengig av hvilken størrelse det blir på den.målet er å beise jamez på bane

 

Jo, det var nok med vogna.Uvisst antall hester,men ketchup:ja,det var det nok av!:D :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi_s4r

hehe..hvis noen har en 205 med samme vekt som en 850,vil jeg gjerne se den! 850kg orginal, helt ribba(dashbord og kupevifte osv) og med glassfiberstoler, så trur jeg vekta er enda lavere.motoren veier dog 30kg mer enn orginalmotoren:rolleyes:

Tenkte å lade rundt 1.3...selvfølgelig avhengig av hvilken størrelse det blir på den.målet er å beise jamez på bane

 

Jo, det var nok med vogna.Uvisst antall hester,men ketchup:ja,det var det nok av!:D :cool:

 

 

Haha, det var nok litt ironi, det med 205`n ;)

Men akk en vakker dag skal jeg cruise forbi deg og jamez på autobahn! hehe når er neste gang du kommer til trondheim?Når får du biln på veiein?

 

Litt info for dem som ønsker: Vi vært å tiittet litt på pris på toning av vinduer og dette er ikke billig=) Rutene på bilen er ikke blitt skiftet siden bilens fødsel så når vi tar ut bakruten for å tone vil den antakelig nok sprekke!! Prisen på ny rute 15.000, prisen for toning ca 6 tusen! men dette må nok gjøres! VI skal ikke nedsote rutene, men bare gi de litt mer farge som på a4 til jamez... Var også på visning med bilen på biltilsynet for ca 3-4 uker siden og de er noen rare skruer. De skulle finne det fresa chassi nr nedi panseret, brukte 30 min fnt det ikke, Når de sjekket dette lå de over lakken på bilen med de arbeidsdressene sine som ikke var nyvaska, når jeg påpekte dette så sa den ene "Hvis den ikke tåler dette så er det ikke noe å samle på"! Jeg kooookte og sa med en strammmere stemme at de ikke skulle ligge over lakken, og da fjernet de seg! Etter dette ble de sinnsykt pirkete, de lurte på om denne bilen egentlig kunne ha 18 tomms dekk med 235/35 i dekkdimmensjon!!! De sa også at vi måtte ha nye blinkerser på siden av bilen fordi de skulle vises når man stod 5 grader ut fra hekken! Dette er da heeeelt uaktuelt for vår del, så hvis de ikke godtar bilen slik den er blir det nok en liten sak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Hadde en hyggelig samtal med en 850 eier i Oslo for ei stund sida, han har en av de få "ny i Norge" eksemplarene og han var ekstremt fonøyd med bilen. Han hadde bare ett par ankepunkter med den, det var at de lett kom kondens i blinklysa framme og at den var passe "dyr" i drift, men sistnevnte er et kompromiss jeg godt kunne tenke meg å ta.

 

Rå bil du har fått deg, gratulerer så masse.

 

 

 

Jo, takk vi er også fornøyd med bilen, vilken 850 hadde han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår