Polo Classic Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Noen godbiter Dialynx Quattro Bilen som startet old skool trenden i UK Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Polo Classic Noen godbiter ehh, hva er dette? golf med polo lykter? En ting er sikkert, det var bra gjennomført kiddie Edit: Tror det er polo jeg ;) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 jeg ser ikke noen bilder.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Fra Photobucket.com: Around 10:00 PM MST Last night, one of our master disk arrays started getting disk errors. We have been working on this problem all night. To try and avoid any data loss or corruption, we must do disk checks on each partitition. These disk arrays are very large and are taking hours to run the checks on. We cannot bring much of the site back online until this completes. We are frustrated, tired and very sorry this has happened. We will update you on any progress. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 *venter i spenning* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by clone baby Edit: Tror det er polo jeg ;) Polo 2F med helt vanlige 2F lykter Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Pent! :) Den røde einseren er helt legendarisk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg