Gå til innhold

godkjenning????


dusico

Anbefalte innlegg

Når jeg smiler sånn som det der, så er det som regel fordi noe BRA har skjedd! :D

 

...f.eks. totalt motsatt av i dag tidlig, når en jævla kommunal arbeider felte et tre akkurat når jeg kom kjørende.

Det er ikke moro når det sier "BAAANG" og du plutselig har en gran på panseret/i frontruta! For en trek...jepp! ;)

_________________________

R33 Insured by Ruger&Beretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

Føler at likegyldigheten kommer sigende... Denne tråden har utgått på dato..

 

Jeg kan da også skrive. Pris: RING!

Og betaler du nok så skaffer jeg skyline's på norske skilter..

Skjønner ikke hva dette er å hoppe i taket for.. Men men..

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en grunn til at de fleste viser stor interesse for dette, ingen har jo enda fått skilter på en Skyline, bortsett fra de med skilter på motorhistorisk grunnlag. Det er mye prat, fra veldig mange (inkludert meg :)), men for folk flest betyr dette veldig lite før de ser en bil med skilter.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wicked

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

Føler at likegyldigheten kommer sigende... Denne tråden har utgått på dato..

 

Jeg kan da også skrive. Pris: RING!

Og betaler du nok så skaffer jeg skyline's på norske skilter..

Skjønner ikke hva dette er å hoppe i taket for.. Men men..

Ja du kan jo selv ta den inn for ca 280k, det trenger ikke å koste mer en det for en god bil

 

MVH Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos det med om Skyline er en virkelig rå bil...

Snakket med en "entusiast" fra Drammen som mente R33 fortsatt hadde rekorden på Nürburgring for standardbiler(dvs som de ruller ut fra fabrikk uten mods) pga at den kom orginalt med justerbart understell?

 

har grublet litt på det der....en Skyline har jo 4 hjulstrekk, men veier jo adskillig mer enn visse "superbiler" og er jo langt svakere effektmessig! bare tenkte jeg skulle spørre siden norges skyline forening var samlet på denne tråden...hehe...:D

 

Litt offtopic men:

Er det noen som samtidig vet hva de bruker som grunnlag for å kalle en bil "verdes raskeste serieproduserte bil"?

0-100?

0-300?

runde på bane?

Er McLaren F1 fortsatt tittelholder?

***Orji***

 

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm, vel standard bilen ble vel produser i en 400 hesters utgave og??? R-400 eller Nismo R-400, er vel denne som gjelder på Nurnburing....

 

Men jeg tror Skyline har så og si alle recorder som kan ordnes på Nurnburing, de kjører jo der enda, i sammarbeid med Falkon dekk....

 

men Nismo R-400 eller R-1200 (usikker her) har en 0-300 rek. på under 11 sek tror jeg det var.

 

Runde på bane - tror det er Skyline, eller svenske Kønnigsegg som har denne recorden, vet Kønnigsegg er verdens raskeste serie produserte vogn..

 

men Skyline er og blir kongen i flere år fremover

 

blandt anna denne:

 

Nissan "Top Secret" Skyline

1200 HP, 3*Bosch bensin pumper

i en liten tunnel i Tokyo i 328 KM/h

(NB, inni den Skylinen sitter folk fra magasinet "Max Power", reportasjen og bildene fra turen finnes nesten garantert på nettet)

http://www.streetracersonline.com/videos/n6.php

 

JA, jeg har store planer om og bli gjeldslave for livet, kunn pga en bil som Skyline

------------------------------------------------------------------------------------

 

oh, "Fast and the Furious 3" er vist snart igang i Japan, tar jeg ikke heeeeeeeelt feil kan dette også være en "Grand opening" for neste gen. Skyline R35 som bør være ferdig omtrent da filmen skytes.....

[-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model

 

Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34

eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS]

(Ja, er hekta på "Initial D" anime serien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok .. nå må jeg nødt til å si noe....

det kommer ingen Skyline R35!

Dagens Skyline heter V35 .. så neste Skyline blir .. V36!

(ja .. aldrig mer R nå ... nå er det V)

 

er så lei av folk som skriver R35 overalt! Skyline *35 er DAGENS og den har en V foran!

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Subsuki

Apropos det med om Skyline er en virkelig rå bil...

Snakket med en "entusiast" fra Drammen som mente R33 fortsatt hadde rekorden på Nürburgring for standardbiler(dvs som de ruller ut fra fabrikk uten mods) pga at den kom orginalt med justerbart understell?

 

har grublet litt på det der....en Skyline har jo 4 hjulstrekk, men veier jo adskillig mer enn visse "superbiler" og er jo langt svakere effektmessig! bare tenkte jeg skulle spørre siden norges skyline forening var samlet på denne tråden...hehe...:D

 

Litt offtopic men:

Er det noen som samtidig vet hva de bruker som grunnlag for å kalle en bil "verdes raskeste serieproduserte bil"?

0-100?

0-300?

runde på bane?

Er McLaren F1 fortsatt tittelholder?

 

 

Gtr-en som satte recorden under 8 min på ringen var en ribbet r33 ( test dyr for utviklingen av vspec utgaven av r33 `en).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

Ok .. nå må jeg nødt til å si noe....

det kommer ingen Skyline R35!

Dagens Skyline heter V35 .. så neste Skyline blir .. V36!

(ja .. aldrig mer R nå ... nå er det V)

 

er så lei av folk som skriver R35 overalt! Skyline *35 er DAGENS og den har en V foran!

 

Jeg fant en side på nissan sine internasjonale hjemmesider som beskrev dagens skyline som R34, arvtakeren til R33. Finner også betegnelsen på diverse sportsbil fanatiker sider... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ryo19

 

 

Gtr-en som satte recorden under 8 min på ringen var en ribbet r33 ( test dyr for utviklingen av vspec utgaven av r33 `en).

 

Skulle under 8 min være noe rekord?? Flere orignale biler som kjører på under 8 min, uten å være ribbet.

 

Det jeg derimot vet er at R34 gtr hadde rekorden på nordsløyfen helt frem til 1999, da de ble knust av 996 Turbo.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår