Modmach1 Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Den nyinnkjøpte 87` Golf GTI 16V`en min skal forvandles til Old School. Begynt å samlet inn deler, men mangler selvsagt noe...chrome speil, chrome vindusviskere og chrome dørhåndtak bak. Felg kanten skal høyglans poleres og senteret skal lakkes slik de kom fra BBS. Justerbart KW Gewinde skal også på og selvsagt skal bilen da legges helt ned sombrero Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Blir bra dette! Pene felger. Tips: Vekk med skjermplastikk og ville hatt litt chrome på støtfangerne også... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Skyller en oldskool bølge over Golf folket :D Gratulerer med bilen. Tror det blir bra. Bare få senka nok og masse krom! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by boramannen Blir bra dette! Pene felger. Tips: Vekk med skjermplastikk og ville hatt litt chrome på støtfangerne også... ;) Skal vekk !!! og nye fangere med chrome list ligger på hylla ;) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Jeg skjønner ikke hva som går av folk no for tiden alle skal jo bygge old school... Før kunne jeg ikke fordra old school, men nå digger jeg det.. Så sier bare stå på OLD SCHOOL e SJEF Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by Junior High Jeg skjønner ikke hva som går av folk no for tiden alle skal jo bygge old school Alle? Hadde vært spennede med en opptelling om hvor mange som egentlig bygger oldschool på Golf 2. Fler en 5 i hele Norge? Neppe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Ut av antall personer her som bygger Golf, så er det i hovedsak Old-School. Føler meg litt ensom med mine 90 fangere... har jo Kimojaja som selskap i det minste. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by SpeedWell Ut av antall personer her som bygger Golf, så er det i hovedsak Old-School. Føler meg litt ensom med mine 90 fangere... har jo Kimojaja som selskap i det minste. :) hmm.. *plystre, plystre* Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Din er ferdig den! :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 tror jeg holder meg til vanlig 90 fanger look jeg på dama sin.. og 17 felger he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Inboxen din er full modmach!Har satt inn pengene nå..Håper du sender 90-fangerne så fort som mulig...:) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 plystre plystre jeg er ikke ferdig. blah Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 se her ja.. nye plastikk deler er vikti, hvis ikke de gamle er pene da... skal du ha gti leppa? du skal vel ikke det hvis du skal ha justerbart? blanke viskere finner du lett på hoggærn! jeg har tatt fra gammel granada, chromespeil (måtte modifiseres) fra gammel audi 80... mye snacks på hoggærn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by vwgolf2 se her ja.. nye plastikk deler er vikti, hvis ikke de gamle er pene da... skal du ha gti leppa? du skal vel ikke det hvis du skal ha justerbart? blanke viskere finner du lett på hoggærn! jeg har tatt fra gammel granada, chromespeil (måtte modifiseres) fra gammel audi 80... mye snacks på hoggærn! GTI Leppa skal ikke brukes. En liten nett spoiler fra "hemmelig" amerikansk opprinnelse skal på. Den går ikke ut i sidene, men er bare på "midten". Chromespeil fra Golf I er kommet i reproduksjon i Tyskland. Men har tenkt meg noe litt mer sært noe, så også her kan det hende jeg snur meg til det amerikanske markedet. I dag henter jeg to stk chrome dørhåndtak på posten :cool: Så da er det bare å begynne letingen på to bak. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Høggern er alles venn:) ..så lenge han ikke krever gull og grønne skoger for ting som de fleste ikke vil ha:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg