lars-frr Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Jeg og kompis har en diskusjon gående her ,, han mener at man kan feste en dump på en vanlig motor uten turbo og alikavell på få lyden, men bare ikke så sterk . Jeg mener da at dette ikke går .. Hadde nesten vært litt kult om det gikk .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 noen SOm veD? hadde vært schtili:) har ventil liggene, turbo og da, må bare få montert:D Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 sorry blir nok vanskelig siden det IKKE er overtrykk på luftsiden uten turbo. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Uten turbo? Det blir nok litt vanskelig det, og hensikten blir vel borte. Hva med å kjøpe fake-dump? :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Joda, det er mulig, men da med en el dump! mange i usa som har slikt! men da på riskokere! El turbo finnes også! Veldig harry Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Snakker vi da om dumpventil som bare lager en lyd når man slipper gassen? Altså fake dump? Det er jo hvertfall teit! :rolleyes: Tror lars-frr tenkte på ordentlig dumpventil.. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 jepp, lager lyd når du slipper gassen, og som du sier: Teit! Det blir som MaDDog sier: "blir nok vanskelig siden det IKKE er overtrykk på luftsiden uten turbo"! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 for 150 dollar får man en "turbo" men en noe hissig dumpventil, må bestilles fra US of A....en boks som kobles sammen med noen vacuumslanger el lign...to "høytalere", og ja, ett "pssssssssch" når du slipper opp gassen ! sjekk denne siden : http://www.sunamiturbo.com og trykk på sunamiturbo i menyen øverst, lykke til !! :D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Det der er det latterligste folk tenker... Det er ikke verre enn: Enten så har du, eller så har du ikke!!! Finnes faen ikke mellomting her i gården..... Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Nå må dere slutte før jeg ler meg i hel :D :D :D :D :D Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by E30-Cab Det der er det latterligste folk tenker... Det er ikke verre enn: Enten så har du, eller så har du ikke!!! Finnes faen ikke mellomting her i gården..... det bunner vel ut i at skal man gjøre noe, så gjør det for faen skikkelig! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by projektRUST det bunner vel ut i at skal man gjøre noe, så gjør det for faen skikkelig! Ja det er det jeg mener. Har eller ikke har... "Nothing in between" Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 lyden er hlve opplevelsen sier de, men det gjelder vel heller sjokolade, i allefall etter min mening.heh:D Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Hvordan fungerer det hvis man har turbodiesel da... Da har man jo turbo ?? Men en jeg kjenner her i militæret har montert en ordentlig dump på bilen sin uten å ha turbo , han sa at han koblet den på clutchen ,, jeg kan ikke helt skjønne at det går , men jaja .. Det er ikke det at jeg har planer om det , men ble bareveldig nysjgerrig :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by lars-frr Hvordan fungerer det hvis man har turbodiesel da... Da har man jo turbo ?? Men en jeg kjenner her i militæret har montert en ordentlig dump på bilen sin uten å ha turbo , han sa at han koblet den på clutchen ,, jeg kan ikke helt skjønne at det går , men jaja .. Det er ikke det at jeg har planer om det , men ble bareveldig nysjgerrig :) :confused: clutchen?? Han koblet sikkert vakuumslangen til bremsekraftforsterkeren, kan liksom ikke forestille meg at det vil bli noe særlig pshhht lyd ut av det ;) Har lest på vwvortex forumet om en som har montert dump på en tdi så det skal visst gå med litt mekk ... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg