Gå til innhold

Dårlig reklame for Gatebil

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Asim

Nå må dere slutte å syte og klage a for faen!!!!!!! :mad:

Er det så jævla ille for deg så hold deg hjemme. Dette er av egen fri vilje.

 

Ja det er mye fyll og fanteri.... men i år synes jeg det var myye bedre enn tidligere.

 

Husk at det er frivillig å dra på gatebiltreffet. Du må være rimelig korka og korttenkt for å dra på treff og betale inngang, også liker du det ikke.... :rolleyes:

 

Unnskyld for den krasse tonen..... ;)

 

Er vel ikke snakk om at biltreffet var dårlig, er vel heller hvordan enkelte folk oppfører seg. Jeg tenker spesielt på forsøplinga, som er veldig unødvendig og skaper masse ekstra arbeid for arrangørene. Gatebil på Våler var gøy, men om jeg drar på rudskogen i juli er mere usikkert. Det blir litt for mye folk på for liten plass for meg;)

 

Plukka du opp søpla di da, Asim? ;)

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Razer

@Asim: Hmm, har noen sagt at de ikke likte biltreffet? Oooops... Nei, de har ikke det... Quoter deg jeg: "Auda"

 

Sorry for krass tone, bare må....

 

Poenget er at det burde være litt rammer. Har vært på ekstremt mange motorsportarrangementer siden jeg var småtass, og ofte er det mye rørete mennesker der, men de rydder opp etter seg, og er stort sett bare fulle på kvelden.

 

Er så vanskelig som å innføre noen regler og en kultur som gjør at man er mer ryddig og at drikkingen kun er forbeholdt den tiden da bil ikke er så mye i fokus, nemlig når banen er stengt for kjøring.

 

//Martin Sørlie(oppvokst på racerbaner)

 

Hvis du ikke skjønte hva jeg mente så kommer en forklaring her:

 

Jeg har ikke sagt at folk ikke satt pris på bilkjøringen og treffet, men det er all klagingen og sytingen. For meg så virker det som om at dette er en vond opplevelse og frykt for at bilenen Deres kommer til skade. Derfor sa jeg det sa... Ble det litt tydeligere nå?

 

Hilsen Asim som vært i gatebilmiljøet i snart 10år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

Jeg har aldri vært på Gatebil og kommer mest sannsynlig aldri til å dra dit så lenge alkohol er godtatt der. Er ikke noe artig å få Streetmeets ødelagt heller av fulle idioter som knuser flasker og lager faenskap, kan umulig tro det er noe artigere når oppmøte blir såpass stort som Gatebil. For meg er folk som drikker seg dritings på Gatebil en gjeng tapere som ikke har noe som helst å gjøre der.

 

Du har aldri vært der og har en mening om saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Anne_-

 

Er vel ikke snakk om at biltreffet var dårlig, er vel heller hvordan enkelte folk oppfører seg. Jeg tenker spesielt på forsøplinga, som er veldig unødvendig og skaper masse ekstra arbeid for arrangørene. Gatebil på Våler var gøy, men om jeg drar på rudskogen i juli er mere usikkert. Det blir litt for mye folk på for liten plass for meg;)

 

Plukka du opp søpla di da, Asim? ;)

 

Hvor har jeg nevnt at treffet er dårlig? eller sagt at dere sier det? For å forandre på oppførselen må man begynne med seg selv....

 

Pass på deg selv og alt blir mye bedre.

 

Jeg rydda opp etter meg.... ;) Forøvrig så søpla jeg ikke så fryktelig mye. Men det lille som ble kastet vi som bodde sammen i søppeldunkene som var satt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å klage. :)

Hverfall når man har betalt for noe.

 

Gatebil står for de beste treffene i sesongen, men det forandrer ikke at mange gjerne skulle sett at fyllefesten var et annet sted enn på biltreffet.

 

Hvis man ikke tolererer det kan man velge å bli hjemme.

Hvis man vil ha fyllefest kan man også ha det neste helg eller et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

 

For meg så virker det som om at dette er en vond opplevelse og frykt for at bilenen Deres kommer til skade. Derfor sa jeg det sa... Ble det litt tydeligere nå?

 

Hilsen Asim som vært i gatebilmiljøet i snart 10år.

 

Det er ganske naturlig at en som har lagt all sin sjel og sine sparepenger i bilen sin , er redd for at noen skal komme borti lakken osv med løse gjenstander. Noe som kjent er lettere å få gjort i ikke-edru tilstand. Hva hadde du sagt Asim, hvis du så at folk satte fra seg ølflasker osv på panseret ditt? Jeg har kun vært på et Gatebil, det holdt for meg. Folk sto og pissa på ølflasker osv.

Gatebil har sklidd ut, og arrangørene tar ikke signalene fra folk som misliker fylla. Fordi de VET, at hvis de forbyr det, vil det komme færre folk, dessverre.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

 

Det er ganske naturlig at en som har lagt all sin sjel og sine sparepenger i bilen sin , er redd for at noen skal komme borti lakken osv med løse gjenstander. Noe som kjent er lettere å få gjort i ikke-edru tilstand. Hva hadde du sagt Asim, hvis du så at folk satte fra seg ølflasker osv på panseret ditt? Jeg har kun vært på et Gatebil, det holdt for meg. Folk sto og pissa på ølflasker osv.

Gatebil har sklidd ut, og arrangørene tar ikke signalene fra folk som misliker fylla. Fordi de VET, at hvis de forbyr det, vil det komme færre folk, dessverre.

 

 

Dahhhhhhhh

 

det er jo akkurat det jeg sier. Er det ingen som forstår meg? eller ordlegger jeg meg helt på tryne??

 

Hvis du er redd for at bilen din blir skadet der så ikke dra....

 

Hvis du ikke vil se porr på tv så skru av.... du MÅÅÅÅÅ ikke sitte og se på selv om det er på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke bra for norsk bilmiljø at det nytes alkohol på Norges største treff. Hvilket inntrykk gir dette på politikere og slikt også?

 

Bil og alkohol hører ikke sammen i det hele å det store.. Gatebil er vel ikke et forbanna rave-party, det er jo et biltreff for bilinteresserte..

 

Men, det må da gå ant å gå rundt å se på biler og kjøre og slikt på dagen, for så å feste litt på kvelden.. Ta seg noen øl å grille og ljuge litt osv!

 

Når jeg så Gatebil filmen 2003 så reagerte jeg veldig på de to idiotene som satt å dreit seg ut på den BMW cab'n og han duden som Glenn Rodney intervjuet mens han sov og var dritings.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Poenget mitt er at jeg synes man skal kunne dra på Gatebil uten å ha den "frykten". Risikoen reduseres betraktelig hvis berusede personer er fraværende.

 

Jeg er helt enig.

 

Men til alle dere som var der... hvor mange fulle mennesker var det egentlig på dagtid? Noen som kan svare på dette helt ærlig?

 

Jeg så noen... men det var liksom ikke sånn at overalt hvor man så så var det noen fulle mennesker... de var få, men det rettferdiggjør ikke drikking på dagtid. Det burde vært alkohol forbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var oppe på våler i helga ja, og så et par episoder.

 

* på fredagen kom en lastebil inn på campingområdet, og det ble rigga opp med stort telt og lys og lyd utstyr.. party hele natta. :rolleyes:

 

* på fredagskvelden så tusla jeg og dama fra depoet over banen, og ved rekkverket på andre siden så lå en kar, UVETTIG dritings og det var et par folk rundt som prøvde å riste liv i han. :rolleyes:

 

* lørdags formiddag så var det to gutter som tusla rundt og delte på en HEL KASSE PILS, mens de gikk mellom bilene og titta. hallo...? kan noen fortelle meg hvor det hører hjemme hen...?

 

* knuste flasker på kvelden ute på banen, og masse knuste glass i depoet og på gokart banen... :rolleyes:

 

jeg er for at det blir begrenset alkohol tillatelse på disse treffene videre framover. og ikke å nevne at det er unødvendig med så mye lyd hvis man ikke stiller ut... for noen idioter....!!!!!!!

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen som kjenner til arrangørene/de ansvarlige for Gatebil-treffa faktisk påpeke at en av Norges største samlingssteder for bilinteresserte tar klar avstand fra måten dette IKKE blir slått ned på?

 

Og samtidig ta opp denne problemstillingen slik at vi muligens kunne fått et begrunnet svar på hvorfor de ser på det som helt greit at det er i overkant mye fyll og fanteri på treffene deres...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Anne_-

 

Er ikke verre enn å bruke den posen du hadde maten eller ølen din i til å putte søppel i, og kaste den i nærmeste søplekasse.

 

Såpass må man da klare. Kan vel ikke nødvendig med container på "campen" for at folk skal klare å plukke opp dritten sin?

 

Tenkte generelt jeg..... :rolleyes:

BTW: drikker ikke øl uansett jeg.... ;)

 

Jo, jeg tror en container og søppelkasser hadde hjulpet en del....

 

Ellers var det gøy der da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Poenget mitt er at jeg synes man skal kunne dra på Gatebil uten å ha den "frykten". Risikoen reduseres betraktelig hvis berusede personer er fraværende.

tror også da att gatebil kan markdesføre seg selv som et mer familie arragement og det kommer mere folk, og godt rykte=mere penger i kassa.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår