hfracing Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 filmklipp 26mb dette er bare for å rase en rx7 motor. den ryker litt fortere siden de glemte å sete på lokket til kjølesystemet :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 "Oh my gosh, she's on fire dude!" Hahahaha! Så fett! De drepte den bra der! :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Idioter. Hadde heller brukt bilen til noe, f.eks spinne litt rundt og sladde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by 70c Idioter. Hadde heller brukt bilen til noe, f.eks spinne litt rundt og sladde. Det ville ha vært et mer verdig farvel med bilen det ja .. Virket jo ikke helt skarp de yanks'ene der. Hvem tror at en slik motor ikke holder mer enn 10 eller 20 sec på max varv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 :knob: herregud..de kunne ha gitt den til meg:op :D..heh..men nei..å ødlegge en slik bil..neieni..dettte godtar jeg ikke.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Dritbil :p Tok meg nesten 3timer på max varv før et av stemplene kom ut av motoren på starleten min :D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg