Gå til innhold

Video : Peugeot 505 TI

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by awt

 

Jeg også. :D

 

Edit: Stilig film, hva heter sangen? :)

 

Quote:

 

Originally posted by Pudding

ca tusen

 

 

og før noen fler spørr.. låta er Zoe - Come Home (Original Mix)

 

Lesebriller?

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vi vraka en passat, en camry og mazda, + en camry til på 3mnd.

 

i går kjøpte vi volvo 740, og skal mest muligens hente oss en bmw 520 om en dag eler 2... dette blir destruction derby!!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Alfa

Har sett videoen nå. En 505ti gjør 0-100 på 8 sekund, så den her 505en er nok litt sliten. Toppfarten er forresten 220 km/t.

 

Viste at det var en sinsyk aks på bilen min men 220 gjør den virkelig det? Fikk aldri testet selv

Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt

Alfa Romeo GTV6 -85

Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil

Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Alfa

505 ti var onkel blå (sivil bil) sitt hemmelige våpen mot råkjørere i Stavanger for noen år siden. Jeg hadde den selv i helene en gang da jeg eide alfa GTV he he.

 

Faren min hadde for mange år siden en Peugeot 505 som var eks-politibil. Svart bil med svart skinninteriør og brytere til blålys...Yeah ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by A.R.Giulietta

 

Viste at det var en sinsyk aks på bilen min men 220 gjør den virkelig det? Fikk aldri testet selv

 

Jeg har et skjema med info over alle bilmerker som ble solgt nye i Norge på 80- tallet, og der står 505 ti oppført med 220 km/t i toppfart.

 

Peugeot hadde faktisk mange spreke biler på 80-tallet som f.eks 405mi 16 u/kat : 0-100 km/t = 8 sekund og 220 i toppfart og 205 1,9 GTI : 0-100km/t = 7,8 sekund og 210 i toppfart for og nevne noen.

 

Jeg skal se om jeg kan få scannet ut det skjemaet og poste det her så alle kan få se spec`sene på 80-talls bilene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhh hohoho. Feet kjerrre. 510 tusen det er langt for en pug må jeg si.

 

Jens: Det er ikke lenger utrolig at pugen min har gått over 300tusen, her er en som har gått lenger!!

 

De hadde mye sprekt på 80 tallet ja, det er sikkert. Ikke glem 205 T16 nå. Den hadde 230 hester elns. Vet ikke aks og toppfart, men det er sikkert mer enn nok til å skremme de aller fleste. :D

 

Alfa: Du finner sikkert ikke 205 T16 i det skjemaet ditt siden den er så sjelden, men du kan sikkert sjekke allikevel.

 

Kan du sende meg det skjemaet evt sjekke aks og toppfart på Pug 405 sri 88" ?

 

Har lest 0-100 på 9,5 og toppfart på 200 et sted, men jeg er litt usikker på om dette stemmer så bra....

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

åh.. kom igjen da guttaaaa..... begyn å filme i dagslys.,

 

er dere no jøvla vampyrer eller???

 

hehe brukte hele dagen på å kjøre kjerra hjem...

 

måtte filme litt på slutten før prøveskilta gikk ut

 

vent til skiltene kommer på du så blir det nok action video ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Alfa

505 ti var onkel blå (sivil bil) sitt hemmelige våpen mot råkjørere i Stavanger for noen år siden. Jeg hadde den selv i helene en gang da jeg eide alfa GTV he he.

 

Dette er DEN BLÅ SIVIL POLITIBILEN fra Stavanger

 

;)

 

Står i vognkortet... "Godkjent som utrykningskjøretøy"

 

hehehehe smuuud :D

 

 

Originally posted by Alfa

Har sett videoen nå. En 505ti gjør 0-100 på 8 sekund, så den her 505en er nok litt sliten. Toppfarten er forresten 220 km/t..

 

Hehe det var Første dagen jeg kjørte bilen da, og har en lekk turboslange så jeg mangler litt effekt ;)

 

Garranterer å komme under 8 sek med kjerra hehe

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår