Gå til innhold

1971 Ford Galaxie LTD

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hehe... ventilhetter skal ikke vere et himla liv...visst det er de som sitter på påfyllingventilen (utfyllingsventil i visse tilfeller) for dekkene han mener. To foringer kan du få noen på et verksted tilå gjøre for deg, det er nødvendigvis ikke så veldig vansklig, men dekan sitte litt fast av og til.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... du må nok av med toppene ihvertfall, men jeg vil si at det er vel egentlig billig med 40000 for denne bilen, for siden det er '71 modell, så er vel hestene der... vet du åssen motor som står i den? 351 kanskje...?

dette fyller opp tunet og garasjen hjemme:

'91 Ford Sierra Sedan 2.0i DOCH CLX (min)

'76 Lincoln Mark V Cartier Edition (gamlingens)

'65 Ford Mustang Hardtop (gamlingens)

'94 Chevrolet Blazer S-10 (gamlingens)

'86 BMW 320i (bror)

'74 Opel Commodore GSi Coupè (bror)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. skulle nesten ringt og hørt åssen motor det står i den. blir vel nesten det som avgjører kjøpet.

 

ps: litt off-topic kanskje, men se for deg den bilen på noen 20" eikefelger...:D

dette fyller opp tunet og garasjen hjemme:

'91 Ford Sierra Sedan 2.0i DOCH CLX (min)

'76 Lincoln Mark V Cartier Edition (gamlingens)

'65 Ford Mustang Hardtop (gamlingens)

'94 Chevrolet Blazer S-10 (gamlingens)

'86 BMW 320i (bror)

'74 Opel Commodore GSi Coupè (bror)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppene kan stå på, det er enklest å ta ut pluggene og sette trykkluft på sylinderen, da dette holder ventilene på plass mens en skifter ventiltetninger.

 

Har brukt et stoff (oljetilsetning) som virker godt på dette.

Omega 917.

 

Ble hatt på en bil som rauk blått på kvar oppstart og med litt oljeforbruk. Den slutta både å ryke blått og bruke olje.

 

Det hjelper ikke hvis tetningene er skadet. Men i de tilfeller gummien har blitt hard og tetter dårlig funker det utrolig godt.

 

 

Neppe 6er. 2Utslitte dekk:D :D

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også være vakum feil som gjør dette, viss du da ikke er helt sikker på at det er ventil tetningene. Var en tulling borte hos meg som trodde han var så flink, begynnte å tukle med vakumopsettet som jeg selv hadde satt opp. Han tok vakumslangen som går fra under innsuget på Pontiac å satt det ut i friluft. Ble veldig mye blårøyk av det.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ettersom jeg har funnet ut er det 250 gamp i 351'en, og det holder vel kanskje i første omgang, hvis ikke går det vel lett an å gjøre noe med disse:)

 

husk: du har jo et temmelig dreimoment og;)

dette fyller opp tunet og garasjen hjemme:

'91 Ford Sierra Sedan 2.0i DOCH CLX (min)

'76 Lincoln Mark V Cartier Edition (gamlingens)

'65 Ford Mustang Hardtop (gamlingens)

'94 Chevrolet Blazer S-10 (gamlingens)

'86 BMW 320i (bror)

'74 Opel Commodore GSi Coupè (bror)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår