Gå til innhold

Bug Run - hvem skal ?

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

for de som skal fra Oslo området så drar jeg og rakriste i hvertfall fra robsrud (lørenskog) i ti tiden. vet ikke hvordan du vil gjøre det dinglevims ? om hvor du slenger deg på og hvor det er lettest for deg. flere som slenger seg på samme kolonne? fint om dere sier i fra og hvor vi evt skal møtes.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som skal reise på ettermiddag´en fredag?

 

Skal lage en reportasje for "Treffpunkt" (VACN klubbbladet) om Bug Run helgen.

Hadde vært morro om mange hadde kjørte i en laaaaang VW konvoy nedover.

Det ser jo ut til at det er en del fra Østlandet som skal nedover. Hadde vært fett å sammkjørt turen ned.

 

En liten opptelling folkens....!

Hvor mange biler reiser...og når på fredag!?

 

Th(",)mas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal! Blir 3. gangen for meg detta! "Har ikke fått bobla ferdig" er sagt hvert år, må nok gjenta meg selv i år også..:mad: Sciroccoen blir ikke kjørbar før treffet heller, så da blir det Notchbacken! Følget består av en boble og en Karman Ghia, og vi drar på Fredagen en gang. Bra treff!

85`VW Scirocco GTX

85`VW Golf

58`VW Type1 (boble)

67`VW Type 3 (Notchback)

66`Opel Rekord B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fra Østfold --> Fredrikstad her som skal nedover? Hvis jeg ikke kommer opp i eksamen til mandag så tenkte jeg og en kamerat og dure nedover med corra :) Hadde vært kjekt med følge, for jeg aner ikke veien + at jeg har 0 stedsans ;)

 

Er det no motell/hotell i nærheten eller er det telt som er tingen?

-_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by corrado_G60

Noen fra Østfold --> Fredrikstad her som skal nedover? Hvis jeg ikke kommer opp i eksamen til mandag så tenkte jeg og en kamerat og dure nedover med corra :) Hadde vært kjekt med følge, for jeg aner ikke veien + at jeg har 0 stedsans ;)

 

Er det no motell/hotell i nærheten eller er det telt som er tingen?

 

Hvis du følger E18 og er i Karlstad i 18-tida så er vi en gjeng som treffes der for å kjøre videre til Mantorp. Bare å henge seg på!!!

 

Og det er telt som gjelder!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Vi kjører ikke innom Oslo.

 

 

Hvilken vei kjører dere da ? burde vel være mulig å slenge seg innpå et eller anna sted. kjedelig for oss å måtte kjøre til jessheim for så å snu nese nedover igjen.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår