sony606 Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 vel, jeg fikk 4400kr igjen. blinkelyset fremme ble knust, festet til støtfangern på skjermen ble revet av, mest pga rust. så dem regnet med lakkering og retting av en bitteliten bulk på skjermen, så lakkering av lyktelisten, og ny blinkelys og reperasjon av støtfangern, den hadde fått etpar riper. er dette en grei pris eller? jeg godtok det, skal på mandag å hente ny skjerm og blinkelys, og siden skjermen er brukt, og bilen den kom fra har samme farge som min, så kommer jeg greit nok ut av det. betaler 980kr totalt for "ny" skjerm og blinkelykt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Jeg skal ringe å be om ny taksering der jeg får vurdert om det er noe galt med dekk eller felg. Siden de forgie ikke tok det alvorlig. jeg skal kreve at de minimum trykk tester dekket og sjekker om det har blitt noe skade i lager osv. Dekket er nytt, så jeg gidder ikke å fly å fylle luft anenhver uke. Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg