kniff Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Har en g60 rallye motor som skal vekk, grunnet kjøp av ny motor. motor selges hel eller i deler,har chip og div også.. motoren holder til i hordaland og selges billig ved hurtig avg.. Ny reim til kompressor,mindre lade hjul, lader 1,2bar. rallye motoren er sterkere en vanlig g60 motor, så den tåler litt mer pryl.. det er sterkere veiv,råder,smidde stempler,forsterka blokk og spissere kam.. dette er orginalt på rallye motoren.. gi bud på deler eller motor vist du er interesert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 kun intressert hvis den har skrukompressor :P Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 skrukompressor????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 det er ikke snakk om noe blod pris,bare skapelige summer for deler som,kompressor,chip,topp,kam,blokk,lednings nett,hjerne,dyser osv.. god motor å bruke deler fra vist du er en g60 trimmer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Hva er pris for komplett motor med lednings nett da? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 kom med bud:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by hfracing kun intressert hvis den har skrukompressor :P Hehe - samme tenkte jeg på .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 -------------------------------------------------------------------------------- hmm.. kjøpte bilen for noen dager siden, og motoren gikk ikke.. han sa det kunne være en ventil som var gåen,men no hadde eg toppen oppe der var den ene sylinderen skjært.. så no er det defekt g60 rally motor tilsalgs..:( så noen som trenger deler?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 du kan vell si en ca pris er interesert i den hvor mye er den gått ? er g-laderen gått like mye som motoren ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 har ikke peiling:( vet ikk hva tingene er verdt... motor gått 170k. kompressoren vet eg ikke helt,men den er i god stand. kan høre med han eg kjøpte bilen av om når den var overhalt sist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 tar gjerne rådene jeg..... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by EspenB tar gjerne rådene jeg..... Dersom stempelet er brent er vel mest sannsynlig den råden til det stempelet ikke noe å spare på.... men kontakt corradoboy på forumet her,han har 4 hele stempler og råder fra G60 PG tilovers Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 yepp.. har mye liggende og slenge :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by kniff Har en g60 rallye motor som skal vekk, grunnet kjøp av ny motor. motor selges hel eller i deler,har chip og div også.. motoren holder til i hordaland og selges billig ved hurtig avg.. Ny reim til kompressor,mindre lade hjul, lader 1,2bar. rallye motoren er sterkere en vanlig g60 motor, så den tåler litt mer pryl.. det er sterkere veiv,råder,smidde stempler,forsterka blokk og spissere kam.. dette er orginalt på rallye motoren.. gi bud på deler eller motor vist du er interesert. Rallye motoren sterkere??? javel... bortsett fra mindre borring (80,6 kontra 81,0) så er råder og veiv lik..... Iflg ETKA har også kammen samme dele nr som på vanlig G60... forskjellen på toppen er at det er mindre dim på boltene på rallye motoren Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 ja det er ikke sikker det stemmer eg her ikke peiling.. det er bare det eg har fått vite og hørt,men,men motoren er no tilsalgs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg