EilertseN Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Jeg har tenkt å lakke min front fanger.Har fått tak i 5dl lakk,5 dl herder og noen dl.tynner. Har fått tak i kompressor å sprøyte og er klar til å blander lakk,menne er ikke helt sikker på blandingen.Hadde tenkt å blande følgende: 2dl lakk,2dl herder,og 10%tynner til slutt. Ser dette greit ut,eller hvordan skal blandinga se ut? Takk for alle svar! Mvh. Eilertsen Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 hvor har du fått tak i lakken? hvilket merke er lakken av? kan hjelpe litt ... synes blandinga virka litt snodig med like mye maling som herder men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Tror det er ca 4:1:1 det skal blandes? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Vanligvis er det 50% herder i lakken, og 10-15% tynner (av både lakk&herder) til slutt. Men det finnes mange lakktyper....:rolleyes: Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by EilertseN Jeg har tenkt å lakke min front fanger.Har fått tak i 5dl lakk,5 dl herder og noen dl.tynner. Har fått tak i kompressor å sprøyte og er klar til å blander lakk,menne er ikke helt sikker på blandingen.Hadde tenkt å blande følgende: 2dl lakk,2dl herder,og 10%tynner til slutt. Ser dette greit ut,eller hvordan skal blandinga se ut? Takk for alle svar! Mvh. Eilertsen Du må gi beskjed åssen det gikk med og lakke selv med sprøyte ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Du må gi beskjed åssen resultatet ble med og lakke selv med sprøyte ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by EilertseN Jeg har tenkt å lakke min front fanger.Har fått tak i 5dl lakk,5 dl herder og noen dl.tynner. Har fått tak i kompressor å sprøyte og er klar til å blander lakk,menne er ikke helt sikker på blandingen.Hadde tenkt å blande følgende: 2dl lakk,2dl herder,og 10%tynner til slutt. Ser dette greit ut,eller hvordan skal blandinga se ut? Takk for alle svar! Mvh. Eilertsen Jeg lakket fangerene mine for 2 uker siden. Da sa se på lakkspesialisten at blandingen skulle være 3:1:1. Det er 3 deler lakk, 1 del herder og 1 del tynner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 dette er ordentlig lakk!kjøpte det oss lakkleverandør.som jeg husker sa han på 2 dl lakk skulle det være 1dl herder og 10% tynner av det igjen.Menne er det ingen som er billakerer her på forumet? Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Det skal blandes 2 deler lakk, 1 del herder og 20% tynner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Hvis du ringer til lakkspesialisten så kan de bekrefte det jeg sa skrev tidligere. Det er best så slipper du 100 forskjellige folk som ikke har peiling.. Nummeret finner du på http://www.lakkspesialisten.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Sist gang jeg var med å lakkere bil blandet vi iallefall slik jeg beskrev. Bilen var en bmw m3 e30 og resultatet ble meget bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by westside Sist gang jeg var med å lakkere bil blandet vi iallefall slik jeg beskrev. Bilen var en bmw m3 e30 og resultatet ble meget bra! Hvorfor spør du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Jeg har ikke spurt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by westside Jeg har ikke spurt... Sorry. Så litt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg