Gå til innhold

Knipsa av fotoboks, 130 km/t i 80-sonen

Ranger emnet


rabbit

Anbefalte innlegg

Originally posted by Toy_Gt4

Heldigvis er folk fra politiet innom bilforumet og sjekker hva vi prater om. Når noen her sier: "i dag kjørte jeg i 140 km/t og ble knipsa av en fotoboks", så sjekker de profilen deres og tar dere! :P haha!!

 

De følger med oss over alt!! Tror de har hakket seg inn på pcen min og lytter på meg igjennom høretelefonene når jeg sitter og spiser!

Eller kanskje hele forumet bare er et skalkeskjul?

Kanskje det er politiet som driver det?

Kanskje de ser hva jeg skriver nå!!!!!!!:eek:

Ha det.......................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Fridjow

 

De følger med oss over alt!! Tror de har hakket seg inn på pcen min og lytter på meg igjennom høretelefonene når jeg sitter og spiser!

Eller kanskje hele forumet bare er et skalkeskjul?

Kanskje det er politiet som driver det?

Kanskje de ser hva jeg skriver nå!!!!!!!:eek:

Ha det.......................................

 

Skjønte du ikke spøken i innlegget mitt?? doh

Billøs og fattig student! :(

 

*Mercedes 190E 2.3 91 mod.

*Toyota MR2 86 mod.

*BMW 318i 88`mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på et foredrag om prikkbelastning, der nevnte purken at ca 70 % av bildene kunne bare kastes, og er visst 10 km/t i trekk

 

hyundaien jeg ble knipset med i desember viser 80 ved 80 kmt, ja presis!!, kjørte bittelittegranne over 100 på nåla, i brevet så idenfiserte de bilen pga reklamelogo til firmaet, og ble målt til 91 kmt, måtte skrive under på at det var meg som kjørte pga hvem ellers av oss 3 sjåførene skal jeg skylde på :D

 

tror boten var på 1700kr eller 1900?? ingen prikker pga 1 måned før :D:D

1996 Vw Passat 1,9 TDK

1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte en nissan king van forrige helg, målte den på flere sånne "din fart er"-bokser, den viste faen meg max 1 km for mye! litt deilig å slippe å regne ut kor mye du må bremse ned foran fotoboksene.. men, så var det jo en king van med diesel som gikk drittdårlig..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LoCDoG

kjørte en nissan king van forrige helg, målte den på flere sånne "din fart er"-bokser, den viste faen meg max 1 km for mye! litt deilig å slippe å regne ut kor mye du må bremse ned foran fotoboksene.. men, så var det jo en king van med diesel som gikk drittdårlig..

 

De der skal du ikke stole på. I vinter har jeg kjørt forbi noen på nesten nye vinterdekk i orginaldimensjon, og de påstår at meteret mitt viser for mye (jeg hdde 75-77 med nåla på 80), mens den ved gardermoen nå mener jeg er "over 80" med nåla på 80 og slitte, for små dekk. 235/40-17 (225/45-17 er riktig)

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår