ElCamino Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Så fort noen kan forklare meg hvorfor jeg ikke kan legge ut Bitmap Image på galleriet mitt på autofil.no, så skal jeg legg ut bilder av mitt ascona b prosjekt. Det går an å legge ut JPEG. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Fordi .bmp ikke er komprimert, og tar opp langt mye mer plass enn komprimerte som f.eks .jpg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Hva skal jeg gjøre da? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Lagre det som jpeg, i ett fotoredigeringsprogram.. Da kan du få det ut på nettet Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Bilen er en 1978 mod. Motoren som har stått i er en 2.2i med 4 trinns kasse. Jeg begynte i mars(tror jeg) å plukke den sund for en liten renovering. Planene er 400 styling, svart lakk, trimmet 2.0i cih, lakkering under, lakering motorrom, ta all rust og masse annet smått pjask. Har ikke råd til utvendig lakkering nå, så derfor skal jeg ta bilen under, inni og de plassene der. Kamraet er utrooolig dårlig. Fronten. Innerskjermer er slipt ned og rust skal sveises, og så skal de sandblåses. Gulvet er også slipt ned og det skal sveises rust og sandblåses der og. Flere bilder og bedre info snart. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Aiai:cool: God plan, som må resultere i en skikkelig Go'bil! Noen spesiell grunn for akkurat 2.0E? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Fin bil, hvorfor ikke sette i en motor med litt mere pulver da, selv har jeg jo kjøpt meg skyline motor da, Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 2.0E er fordi det står en ferdig trimma i garasjen som skulle i A Manta'n til brodern. ...og angående skyline-motor så har man som regel ikke råd til det når man er 16 år;) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Dørstolpen hadde en del rust. Den utvendige delen sveiset jeg inn nytt stål, men inni såg jeg at der var en god del overflaterust, men profilen er så vansklig at jeg ikke kan sveise den opp igjen der. Derfor bruker jeg rustmelk og påfører corless etter på. Her ser dere 2.2i som stod i. I bakgrunnen ned på gulvet står 2.0 som skal i. Motorrommet skal lakkeres med svart lastebillakk. Men litt rust må sveises her og der, ikke så mye, men skal sette inn nye batteriplate. Det har blitt klippet litt i fronten for å få lexmaul-fronten til å passe av tidligere eier. Det skal brettes tilbake og vanlig grill og 400 fanger skal på. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 5 trinns-kassa av typen getrag 240 er lakkert. Mellomaksling til manta gsi samt girspak er bestilt fra JHS. Litt stasj til bilen som er innkjøpt, eller deler som har blitt pusset og lakkert Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Blir bra dette her:) Keep 'em coming! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Koni er der, men må vel ha papir på dem? og de har jeg ikke. Har heller ikke papir på fjører, og demperene bak er for lange. Så har blir det nåk nødvendig med mye utskifting selv om det ikkje er gåent. Panseret er et ascona deisel-panser, så det er litt høgre. Vil ha luftinntak på panseret lik de på ascona 400 Tror bilen vil vere mye lik denne når den er ferdig. Visst dere lurer på hva budsjettet mitt er så ligger det på 950 kr i månen:) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Trenger ikke papirer på koniene, men du må ha papirer på fjørene om de ikke er skrevet inn i vognkortet. Og om du har lange koni bør du ikke senke mer enn 40mm. Var jeg deg ikke jeg ikke kutte ut av dieselpanseret. Ikke så enkle å finne de panserene der, så om du absolutt skal ha 400 luftinntak skulle du finne et vanlig panser å legge inn 400-inntakene i. Blitzpower selger faktisk disse trekantene for å felle inn i panseret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Sitat Originally posted by KviljoRacing Blitzpower selger faktisk disse trekantene for å felle inn i panseret. Ja, jeg såg det. Men hva skal han ha? Sliter litt med å få av rattstammen der er en liten skru helt nede på vegen inn til motorrommet som fester en slags plate som gåt opp i stammen. Skruen har rundt hode på innsiden, men i motorommet er der en mutter sveiset fast i veggen og ut stikker enden av bolten. Hvordan skal jeg få ut denne? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Tror det var rundt 4-500 for trekantene? Ikke sikker. Men da blir det iallefall skikkelig, og ikke noe jalla lagd på frihånd. For å skrue ut den skrua som holder rattstammen sveiser du ganske enkelt på en mutter på det runde hodet, og så skruer du den ut. Du sveiser og står i ser jeg :cool: Sånn skal det være! Huske å gå grundig over rammevangene også. Tross alt de vekta hviler på, og de har veldig mye å si om man skulle smelle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg