Blueboy Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Lure på å sette på 8x17" felgar på min "Blueboy" polo 98mod...og det eg lure på er om det finnes nåken 8x17" felgar med brei kant?? veit at Work felgane e RÅ då,men d blir for DYRT! Har 9x16" på bilen nå...men e litt plaga med biltilsynet og steinsprut! har heile vinteren te å leita ette felgar, når bilen ska stå i garasjen heile vinteren... Nåken så har gode forslag til felgar?? legg gjerne ved bilder...! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 heisann du.... disse passer perfekt på bilen, tru meg... hehe ;) du må passe godt på bilen mvh øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 eg trur ikkje me har blitt heilt enige om pris der endå...hehe 30000 blir litt drygt! Det e jo masse kult t ein smule billigare penge og! Men det ekje lett å finna dei rette felgane...!!! Derfor trenge eg litt hjelp fra folk... Passe godt på poloen ja! Hadde an nettopp på service...på sandnes & co. klare dei ikkje å skifta ein bremseslange uten at det leke så ei sil heller...å det betalte eg 500kr for! + et bakhjulslager...! Neste gang tar eg BARE service og ingenting arbeid! e jo MØKJE billigare å få det gjort på andre verksted og det blir gjort MYE bedre arbeid!!!! Sandnes sko ha 4000 for å skifta et drivledd! Knapphus Bilverksted sko ha 3200 for å skifta et drivledd og to foringar! på sandnes sko di ha 1500 pr. foring!;) Dei 9x16 må ha slete litt på foringar,drivledd og hjullager! senkingå har vel litt av skyldå..men så e jo forbruksvare på ein sånn bil...;) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by menace disse passer perfekt på bilen, tru meg... hehe ;) du må passe godt på bilen Er det MULIG å ha så store felger på den bilden da? Jeg hadde en slik med 15" felger (BBS RB - 195/50/15) og den var nærmest slitsom å kjøre. Men ingen tvil om at den på bildet kledde dem da, og bildet der var meget pent tatt. :) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Nei du får leite gjennom vinteren... forslag frå meg: 8x17" -Compomotive MO -TSW Hockenheim, lakka kvite - meir kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 lure litt på compomotive RL eg...men d blir kansje litt spinkelt med 7x17 så du seie!? ATP har nåken i 8x17 med bra kant, fem eika...men dei finnst visst ikkje i 4 bolt!:( Har du prøvd nåken andre felgar en dei eg har sett bilde av på poloen når du hadde an??? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 desse 7x17" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 og 7,5x16" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 og 9x16" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 og selvfølgelig "baby-hjula" 8&9x13" hadde ikkje gått an å kjøre bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 greie dei cromodora felgane då...men fylle ikkje buane lika godt så større og breiare felgar...di sku hatt 8x16! har du spacerar på når bildet blei tatt? Har fått bestillt meg cup-diffusor og nå...må nesten setta mitt eget preg på bilen og! an blir ganske bra lav bak då trur eg! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Blueboy greie dei cromodora felgane då...men fylle ikkje buane lika godt så større og breiare felgar...di sku hatt 8x16! har du spacerar på når bildet blei tatt? var 15 mm spacere på ja, et35 på dei hjula. et20 med spacere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 aahhh.. helt klart WORK som gjelder her altså.. helt klart.. :D (åssen er det mulig å ta 30.000 lax for de felgene?? skulle da vel jammenmeg betale mye mindre for samme felg i 18" nytt... med dekk... fysjåfysj...) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Originally posted by menace desse 7x17" Hvilket merke er de tynne 5-eikede? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Work felger er fete! Har veldig lyst på det på min neste sommer. 9x18" foran og 10x18" bak med bred kant :D Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg