quik Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Hei, har en kompis som har vært å råna litt, så har en annen kompis(les:ikke så lur) vært å tråkka i setet med armyboots, og ikke nok med det,,skoene var fulle av tjære som ikke går bort fra setet.. Er det noen som uheldigvis har hatt tjære i setet før og vet hvordan man kan få det bort??? Kompisen min er deprimert:/ Mvh Christian Siter 2008 Audi S3 X 2003 Audi S3 X 2002 Audi A3 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Autoglym har et produkt som visstnok skal være knall på rens av interiør! Ellers er mødre og Bestemødre allvitere på slike ting;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 hørtes ikke så bra ut. selv hadde jeg litt oljeflekker i baksetet mitt fordi jeg var grei og kjørte hjem en kompis (gravemaskinfører), som hadde med sin IDIOT jobbkamerat som møkket til setet. tror det var flekker etter skitt og olje... men jeg fikk de vekk med stoffrens fra Formula 1. en annen gang fikk jeg litt sikaflex eller noe i den duren (klebemasse som holder isolasjon i døren) på setet.. EDIT: det får jeg IKKE vekk igjen. ikke snek seg visst bort der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quik Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Hvor får man lettest tak i stoffrens da? Selger de det på bensinstasjoner osv? Eller må man på nett? Siter 2008 Audi S3 X 2003 Audi S3 X 2002 Audi A3 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Jeg kjøpte det hos min lokale Ford forhandler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Bilrekvisita butikker og bensinstasjoner selger ivertfall Autoglym Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Jeg har brukt white-spirit, dekkrens og parafinbaserte avfettingsvæsker (på spray) for å fjerne slike ting. Det har gått bra alle gangene. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg